ZenithOptimedia má nového ředitele výzkumu

Na pozici ředitele výzkumu mediální agentury ZenithOptimedia Prague nastoupil v červnu Michal Šeda, který v minulosti působil v agentuře Mindshare. (TZ)

Michal Šeda vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Po studiích začal pracovat v agentuře Mindshare, nejprve jako Research Analyst, následně na pozici Senior Executive. Poslední tři roky působil v Mindshare jako Senior Manager v oddělení Business Planning.

„Jsem rád, že se mi naskytla příležitost pracovat pro ZenithOptimedia, mediální agenturu, která je jednou z nejrychleji rostoucích v České republice,” říká Michal Šeda, nový ředitel výzkumu ZenithOptimedia Prague.

„Michal má mnoho zkušeností z našeho oboru a obzvlášť z oblasti výzkumu, jako např. s vývojem ekonometrických a statistických modelů, nových nástrojů, analýz cílových skupin, brandu a mnoho jiných. Těší mě, že naši agenturu posílil, a věřím, že bude dalším přínosem pro naše klienty,” komentuje Tomáš Lauko, generální ředitel ZenithOptimedia Prague.