První česká internetová sluba slouící k porovnávání akčních nabídek supermarketů, hypermarketů a dalších prodejen z celé České republiky je od 10. října přístupná ve veřejné beta verzi. (TZ)
Během dvou dnů od spuštění na adrese www.kupi.cz se sluba stihla vyšplhat do ebříčku 1300 nejvíce navštěvovaných webových stránek v České republice* a denně pomáhá více ne tisícovce návštěvníků s hledáním nejvýhodnějších cen u jejich oblíbeného zboí.
„Zájem spotřebitelů o slevy je obrovský a dokazuje to i návštěvnost Kupi.cz v prvních dnech po spuštění – přesně jsme se trefili do potřeb zákazníků. Přestoe beta verze sluby ještě neobsahuje všechny prvky uivatelského rozhraní, její základní koncept, tedy přehledné porovnání cen u zboí denní potřeby, si uivatelé oblíbili velmi rychle,“ říká tvůrce sluby David Kopčil.
Pečlivým sledováním akčních nabídek různých prodejců dokáí spotřebitelé sníit cenu svého nákupu a o 40 %. Kupi.cz tento proces značně zjednodušuje. U nejvíce nakupovaného zboí, kde často probíhá několik různých akčních nabídek najednou, má spotřebitel navíc monost rychle vybrat tu nejvýhodnější. Data o cenách jsou čerpána přímo od obchodníků, díky čemu jsou nabídky vdy aktuální.
Finální podoba sluby přinese monost hlídání ceny u jednotlivých produktů a také tvorbu nákupních seznamů, uivatelé Kupi.cz ovšem mají ji nyní k dispozici velkou databázi často nakupovaných produktů a značek nebo podrobné informace o pobočkách jednotlivých prodejců a jejich otevírací době.
„Momentálně se snaíme na základě zpětné vazby od uivatelů vybrousit koncept webu k dokonalosti a dovést slubu do finální podoby, souběně ale připravujeme také aplikaci pro mobilní telefony, díky které si uivatelé budou moci ceny zboí porovnávat klidně přímo v obchodě,“ dodal David Kopčil.