Michal Holba – nový Alliance & Marketing Manager společnosti SAS

Praha  (19. října 2012) – Společnost SAS, která je celosvětovým předním dodavatelem řešení a služeb Business Analytics, přijala od října do managementu Michala Holbu na pozici Alliance & Marketing Manager.   (TZ)

Michal Holba přichází do marketingového týmu SASu s více než desetiletými zkušenostmi v oblasti B2B marketingu a prodeje v oblasti Telco a ICT. Řadu let působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefonica O2, naposledy jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky a státní správu.  Své profesní zkušenosti uplatnil také ve své nedávné konzultační činnosti.

„Michal Holba je silným týmovým hráčem, který má schopnost měnit cíle v realitu,“ uvedl Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR.

Michal Holba se ve společnosti SAS zaměří na řízení marketingového týmu s cílem posílit pozici společnosti SAS jako lídra v klíčových oblastech Customer Intelligence, Fraud & Risk Management a Big Data. Jeho druhým úkolem v roli aliančního manažera bude vybudování nové sítě partnerů, se kterými se společně zaměří na získání potenciálních zákazníků z různých oblastí, například státní správy nebo utilit.

„Díky našim unikátním řešením mohou zákazníci SASu dělat rychlá a přesná business rozhodnutí, zatímco jejich konkurenti stále svá data analyzují a čekají na výstupy. Láká mě být součástí týmu, který tyto jedinečné znalosti a sofistikované technologie přináší na český trh,“ říká nový Alliance & Marketing Manager společnosti SAS Michal Holba.

Michal Holba je absolventem VŠE v Praze a Master of Project Management na University
of Washington. Hovoří plynně anglicky a ve volném čase se rád věnuje rodině a sportu.

O společnosti SAS

Společnost SAS Institute je celosvětovým předním dodavatelem řešení a služeb pro Business Analytics, Business Intelligence a Big Data. Jedná se o největší soukromě vlastněnou softwarovou společnost na světě, její stabilita a síla jsou podloženy trvalým nárůstem výnosů od založení v roce 1976, tedy po dobu více než 35 let. Přes 20 % z obratu společnosti investuje SAS každoročně do výzkumu a vývoje produktů. Výsledkem jsou moderní  a inovativní řešení, která pomáhají celosvětově více jak 60 000 společnostem zlepšit výkon a vytvářet větší hodnotu díky realizaci lepších a rychlejších rozhodnutí. SAS dává zákazníkům THE POWER TO KNOW ®. V České republice vstoupila společnost SAS na trh v roce 1999. SAS Institute ČR se sídlem v Praze zaměstnává 50 lidí
a pracuje pro více než 70 zákazníků, především z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, služeb  a veřejné správy. Mezi klienty patří například T-Mobile, Telefonica O2, Česká pojišťovna, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank a řada dalších.