Nové řešení od SAS pomůže firmám plně využít potenciál analytiky

Podniky po celém světě zaplatí jen letos přibližně 189,1 miliardy dolarů za analytické modely, přičemž pouze 35 % z nich je dokáže nasadit a plně využít jejich potenciál. Společnost SAS proto uvádí na trh nové řešení SAS ModelOps, které pomůže firmám překonat těžkosti v zavádění nových technologií.

Novinka SAS ModelOps zahrnuje software SAS Model Manager a poradenské služby. Usnadní zavádění, monitorování a správu analytických modelů SAS i open source. Kromě ní lídr v oblasti analytiky nabízí ještě nově službu ModelOps Health Check Assessment, která má organizacím pomoci pochopit, jak optimalizovat nasazení nových řešení.

„Na začátku letošního roku jsme představili SAS ModelOps, vyvinuté na základě letitých zkušeností s nasazováním analytiky do provozu. Součástí řešení jsou také individuální poradenské služby, případně software umožňující spolehlivé nasazení a provozování umělé inteligence na bázi SAS a open source v business procesech společnosti. Díky tomu společnými silami zvládneme rychlejší návratnost investice,“ říká Petr Šlajchrt, Country Sales Director z české pobočky společnosti SAS. 

Přínosy v rámci biliónů, ale neschopnost zavést nové technologie do praxe

Důležitost těchto služeb dokazují následující čísla. Podle společnosti McKinsey se celková roční hodnota vygenerovaná umělou inteligencí, machine learningem a pokročilou analytikou pohybuje mezi 9,5 až 15,4 biliónů dolarů. Ovšem většina firem si na zisk nesáhne. Celých 65 % totiž bojuje s implementací a následným spuštěním nových řešení. „Neschopnost uvést analytiku do praxe je jedním z největších problémů napříč průmyslovými odvětvími,“ potvrzuje Dan Vesset, viceprezident skupiny pro analytiku a správu informací ze společnosti IDC.

Přitom potenciál analytických modelů je obrovský. „Dokážou odhalit podvody s platebními kartami, vyhodnocují rizika v bankovnictví, zlepšují přesnost v marketingu a také identifikují nadějné léčebné postupy a pomáhají zpracovávat obsáhlé klinické studie,“ vyjmenovává jen zlomek využití Jim Goodnight, generální ředitel společnosti SAS.   

Řešením je SAS ModelOps

Jak postupuje digitální transformace, tak se stále více podniků přiklání k využívání nových technologií. Hledají v nich řešení svých obchodních problémů. Jenže naráží na překážky, jímž jsou jejich zavedení a také správa. Z toho důvodu SAS pomáhá organizacím v celém životním cyklu analytiky – od automatizovaného vývoje modelu, který je nejen transparentní, ale i flexibilní, přes zaškolení, až po jeho nasazení do praxe.

SAS ModelOps splňuje potřebu softwaru pro správu modelů ve spojení s poradenskými službami, které lze přizpůsobit konkrétním požadavkům zákazníka. Toto řešení pomůže uživateli rychle začít s implementací, používáním a přijetím SAS Model Manageru, aby mohl začít naplno využívat potenciál analytiky. SAS ModelOps také umožňuje klientovi sledovat výkon všech modelů při zajištění relevance dat v průběhu času a měnícího se trhu. Více o řešení najdete na sas.com/discover.

 

 

Reklamy
Označeno tagem