Praha, 22. října 2012 – PREMIER system a.s., přední český producent informačních a ekonomických systémů, rozšířil funkčnost svého ERP systému o modul E-agent. Osobní strážce tak uživatelům, nejenom manažerům, nabízí možnost pravidelného zasílání přehledu stavu vnitropodnikových procesů na zadanou e-mailovou adresu. V případě potřeby tak dokáže rychle upozornit na blížící se problém, například ztenčující se stav skladových zásob. Vyznačuje se také širokými možnostmi nastavení. (TZ)
Kvalitní manažerská i provozní rozhodnutí musí být podpořena kvalitními informacemi. Proto živnostníci, malé, střední i velké společnosti investují do podnikových informačních systémů (ERP). S novinkou, která informovanost zaměstnanců takřka zdokonalí, přichází na trh společnost PREMIER system, dodavatel stejnojmenného ERP systému. Funkce E-agent spočívá v plně nastavitelném zasílání přehledů o dění ve firmě na e-maily oprávněných zaměstnanců. Díky široké dostupnosti chytrých mobilních zařízení jsou uživatelům aktuální informace k dispozici odkudkoliv.
Správné informace ve správný čas
Každý ze zaměstnanců firmy využívající ERP systém PREMIER si nyní může snadným způsobem navolit z jaké oblasti podnikového dění chce přehledy dostávat. Nastavení systému je snadné a obejde se bez asistence IT technika. Stejně tak lze zvolit objem zasílaných informací. Ty na e-mail přicházejí v požadovanou dobu. Zaměstnanec se například může nad ranní kávou připravit na základě požadovaných dat na svůj pracovní den nebo pravidelnou poradu. U větších společností lze přehledy zasílat na základě začlenění uživatelů do skupin (například účtárna, sklad, prodej apod.).
Výstupy v grafech i přehledných tabulkách
Důležitou výhodou modulu E-agent je také přehlednost s jakou přehledy nabízí. Vše je zpracováno do jednoduchých grafů a tabulek. Zaměstnanci nejsou zbytečně zahlcováni stovkami nerelevantních dat, nemusí údaje složitě dohledávat, filtrovat. Stejně tak odpadá i nutnost zpracovávání analýz.
Prevence problémů a automatické úlohy
E-agent se vyznačuje schopností upozorňovat včas na blížící se problémy. Dokáže tak zaslat e-mail s výstrahami pro neuhrazené faktury s blížícím se datem splatnosti, pro artikl s nízkými skladovými zásobami, který je třeba doplnit apod. E-agent se postará o obsluhu pravidelně se opakujících úloh jako zálohování systému, automatický import a aktualizace dat z databázových systémů nebo synchronizaci dat s propojeným e-shopem.
Přístup k údajům odkudkoliv
Nespornou výhodou je možnost získávat aktuální data a přehledy z jakéhokoli místa po celém světě. Uživatel nemusí mít na svém počítači nainstalován klientský program PREMIER system a nemusí být ani v systému registrován. Tento komfort ocení zejména manažeři, kteří tráví spoustu času cestováním.
Videonávod a představení funkcí E-agent můžete zhlédnout zde: http://youtu.be/4PSLK6VqOB4
Více informací rádi poskytneme na http://www.premier.cz
O společnosti PREMIER system
Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako plně česká firma s vlastním know-how a je nyní předním producentem informačních a ekonomických systémů na českém trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 17leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.
Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.
Více informací naleznete na http://www.premier.cz.