Gartner: Společnost Genesys je lídrem mezi dodavateli infrastruktury call center

PRAHA, 13. listopadu 2012 – Analytická společnost Gartner umístila firmu Genesys do kvadrantu lídrů ve své hodnotící studii „Magický kvadrant infrastruktury call center“. Odborníci posuzovali celkovou vizi a realizační schopnosti hodnocených dodavatelů. (TZ)

Z analýzy společnosti Gartner vyplývá, že „lídry jsou dodavatelé s širokým portfoliem řešení, podstatným tržním podílem, širokým geografickým pokrytím a jasnou vizí toho, jak se budou požadavky kontaktních center dále vyvíjet. Rovněž mají ověřenou řadu úspěšných instalací svých řešení pro kontaktní centra. Jejich současná nabídka je velmi dobře nastavena a je velmi pravděpodobné, že budou i nadále poskytovat vůdčí produkty. Lídři nemusí nabízet vždy to nejlepší řešení pro každý požadavek zákazníka, ale celkově nabízejí účinné produkty často disponující mimořádnými schopnostmi. V neposlední řadě tito dodavatelé poskytují řešení, která představují relativně nízké riziko.“

Společnost Genesys nabízí řadu řešení a platforem pro péči o zákazníky: dodávky infrastruktury call center, řešení interaktivní hlasové odezvy (IVR), systémy pro řízení a optimalizaci pracovních týmů, řešení péče o zákazníky přes web, sociální sítě a mobilní aplikace. Produkty mohou být nasazeny přímo u zákazníka, v cloudu či využívány hybridně.

„Stále zvyšujeme standardy péče o zákazníky. Nedávno jsme představili řešení pro řízení péče o zákazníky prostřednictvím aplikací na mobilních telefonech, integrovali jsme SIP do mainstreamových řešení call center. Genesys pokračuje ve své vizi pomáhat firmám získat plnou kontrolu nad péčí o zákazníky, zamezit dodávce nekvalitních služeb a získat jejich důvěru a loajalitu,“ uzavírá Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys.

Studie je k dispozici ke stažení zde: Gartner’s “Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide” report.

POZNÁMKA: Společnost Gartner nevyzdvihuje žádného z dodavatelů produktů nebo služeb zobrazených v tomto přehledu ani uživatelům neradí, aby si vybírali pouze ty dodavatele, kteří obdrželi nejlepší hodnocení. Analýza představuje názor společnosti Gartner a neslouží jako průvodce pro nákup. Společnost Gartner nemůže v žádném případě zaručit, že zmiňovaná řešení budou ve všech případech použití vhodná či funkční.

O společnosti Genesys

Genesys je přední světový dodavatel softwaru a služeb pro centra péče o zákazníky, který se zaměřuje na zvyšování uživatelského komfortu. Společnost má přes 2000 zaměstnanců v 80 zemích světa, a má tudíž nejlepší předpoklady k tomu, aby svým klientům mohla pomoci dosáhnout nové, lepší úrovně komunikace s koncovými zákazníky. Software vyvíjený společností Genesys řídí každý den na 100 milionů interakcí od kontaktních center až po servisní organizace a společnostem umožňuje poskytovat rychlé, jednoduché a vysoce individualizované služby. Software Genesys rovněž napříč firmou optimalizuje procesy a výkon zaměstnanců, kteří přicházejí do kontaktu s koncovým zákazníkem.

www.genesyslab.com