Informační technologie v AAA Auto řídí Roman Hošek

Praha, 10. prosince 2012 – Roman Hošek (39) nastoupil na pozici Chief Information Officer ve společnosti AAA Auto. Ve skupině AAA Auto zodpovídá za kompletní zastřešení IT služeb a vývoje pro ČR, SR a RF. Začínal v české pobočce holdingu Numico jako IT Manager. S růstem pobočky této FMCG společnosti a postupující integrací IT v holdingu zastával funkci Senior IT managera pro Českou a Slovenskou republiku. (TZ)

Po osmi letech působení v Numico a po fúzi společností Numico a Groupe Danone zastával funkci IT Security a Governance managera pro střední Evropu ve společnosti Danone. Po roce působení na této pozici byl spolu s pokračující integrací IT služeb spolupověřen vytvořením kompetenčního centra IT pro celý region EMEA společnosti Danone. Zde spolu s rolí IT Security a Governance Managera pro region EMEA zastával i funkci account managera regionálního centra sdílených IT služeb pro země DACH, BENL a CE.

„Informační technologie jsou páteř každé firmy orientované na prodej. AAA Auto prodává ročně desítky tisíc aut ve třech zemích. Skladových pohybů je samozřejmě několikanásobně více. K tomu provozujeme jedno z největších call center v republice. Řídit a propojit tolik různorodých procesů bez funkčního IT dnes již není myslitelné,“ uvedl Roman Hošek.

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 20 let. V současné době provozuje síť 29 poboček v České republice, na Slovensku a v Rusku. Skupina AAA AUTO prodala za prvních sedm měsíců roku 2012 celkem 30 437 vozů, z nichž 21 438 bylo prodáno v České republice, 7 907 na Slovensku a 1182 na ruském trhu. Podle auditovaných výsledků prodala v roce 2011 skupina AAA AUTO 44 828 automobilů a její celkové výnosy činily 276 milionu eur. V září 2007 vstoupila nizozemská mateřská společnost AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papírů v Praze a Budapešti. AAA AUTO je držitelem certifikátu Spotřebitelského auditu obchodních podmínek SAOP, udělovaného Sdružením obrany spotřebitelů. V září 2012 společnost uvedla na trh staronovou značku Mototechna, ve které soustředila nabídku prémiových „zánovních“ ojetých vozů do dvou let stáří a s maximálně 30 000 najetých kilometrů.