NextiraOne Czech inovuje kontaktní centrum společnosti S&T CZ

Praha 18. prosince 2012 – Společnost NextiraOne Czech získala zakázku na inovaci hardwarových i softwarových systémů kontaktního centra společnosti S&T CZ. Vylepšení zahrnuje především aktualizaci ústředny Alcatel-Lucent a CTI systému kontaktního centra Genesys. Obdobná řešení NextiraOne implementovala již u mnoha dalších zákazníků, jako jsou Telefónica O2, Česká Spořitelna, Hasičský záchranný sbor, hotelový řetězec Hilton a další. (TZ)

Řešení NextiraOne doplní stávající telekomunikační systém společnosti S&T CZ například o dalších 5 operátorských pracovišť nebo o možnost nahrávání hovoru volajícího mimo pracovní dobu kontaktního centra. Dále umožní identifikaci významného zákazníka prostřednictvím PIN kódu, po jehož zadání bude zákazník i po pracovní době přesměrován na pracovníka help desku. Komplexní komunikační systém postavený na řešeních Alcatel-Lucent a Genesys bude možné v budoucnu v případě potřeby rozšířit o další funkcionality jako je IP telefonie, CTI integrace ad.

„S našimi specialisty jsme společnosti S&T CZ navrhli komunikační řešení, které do budoucna umožňuje snadné rozšíření kapacity jejich zákaznického centra. Je postavené na nejmodernějších technologiích a systémech, které jsou v současné době k dispozici,“ uvedl Martin Švambera, Service & Delivery Director ve společnosti NextiraOne Czech.
Po implementaci nového telekomunikačního řešení specialisté NextiraOne Czech zaškolí zaměstnance S&T CZ na práci v systému Genesys a v jeho administraci.

„České zastoupení společnosti NextiraOne je dlouholetým dodavatelem systémů našeho kontaktního centra, proto jsme se na něj s důvěrou obrátili s požadavkem na upgrade a implementaci nových funkcionalit, jež rozšíří a zlepší služby Help Desku pro naše zákazníky,“ dodal Vojtěch Dvořák, IS Delivery Manager ve společnosti S&T CZ.

O společnosti S&T CZ

S&T CZ je jedním z deseti největších systémových integrátorů v České republice. Společnost je součástí nadnárodní skupiny S&T AG, předního evropského dodavatele IT řešení a služeb, zastoupeného v 17 evropských státech. S&T CZ v Česku disponuje týmem téměř 200 odborníků a má pobočky v osmi městech: v Praze, Brně, Liberci, Plzni, Českých Budějovicích, Pardubicích, Olomouci a Ostravě.

Více informací najdete na adrese www.sntcz.cz.