Datové centrum HP zajistí společnosti Luxottica rychlý přechod do cloudového prostředí

PRAHA, 24. ledna 2013 – Divize HP Enterprise Services oznámila, že společnost Luxottica Group S. p. A., přední návrhář, výrobce a distributor brýlí pro módu, volný čas i sport – například značek Ray-Ban, Oakley, Vogue, Persol, Oliver Peoples, Arnette či REVO – podepsala s HP smlouvu o dodávce služeb datového centra. (TZ)

V rámci této smlouvy vytvoří HP flexibilnější, bezpečnou a plně škálovatelnou technologickou infrastrukturu, která společnosti Luxottica pomůže urychlit přechod do cloudového prostředí. Přesun IT infrastruktury do cloudu přinese společnosti Luxottica standardizaci procesů, jejímž důsledkem bude snížení rizik a vylepšení správy provozu IT.

„Současná podniková prostředí skýtají řadu příležitostí k inovacím a vylepšení efektivity provozu, díky nimž mohou organizace podstatně zvýšit svou konkurenceschopnost na nejvyšší úrovni a v globálním měřítku,“ řekl Dario Scagliotti, IT ředitel společnosti Luxottica.

„Organizace typu společnosti Luxottica, které působí na trzích po celém světě, potřebují pokročilé IT zázemí s maximálně flexibilními procesy, aplikacemi a technologiemi, které podpoří obchodní růst a inovace,“ řekl Howard Hughes, senior vicepresident a generální ředitel divize HP Enterprise Services pro region EMEA. „HP využije své rozsáhlé zkušenosti a v praxi ověřená řešení pro bezproblémový přechod společnosti Luxottica do světa cloudových technologií a umožní jí se lépe zaměřit na potřeby zákazníků.“

O společnosti Luxottica

Luxottica Group je světovou špičkou v oblasti prémiových, luxusních a sportovních brýlí s přibližně 7 000 obchody v Severní Americe, asijsko-pacifickém regionu, Číně, Jižní Africe, Latinské Americe a Evropě, které nabízejí silné a vyvážené portfolio brýlí různých značek. Mezi prodávané modely patří například značky Ray-Ban, Oakley, Vogue, Persol, Oliver Peoples, Arnette či REVO, stejně jako licencované značky Giorgio Armani, Bvlgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Tiffany a Versace. Celosvětová prodejní síť pokrývá 130 různých zemí a všechny největší prodejní řetězce, například LensCrafters, Pearle Vision a ILORI v Severní Americe, OPSM a Laubman & Pank v asijsko-pacifickém regionu, LensCrafters v Číně, GMO v latinské Americe či Sunglass Hut celosvětově. Produkty jsou navrhovány a montovány v šesti výrobních závodech v Itálii, dvou plně vlastněných výrobních střediscích v Číně, jedné pobočce v Brazílii a jedné ve Spojených státech amerických, která se specializuje na výrobu sportovních slunečních brýlí. V roce 2011 vykázala společnost Luxottica Group tržby ve výši 6,2 miliard eur. Další informace jsou k dispozici na webu www.luxottica.com.

O společnosti HP

HP vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy, státní správu a celou společnost. Portfolio největší technologické firmy světa, které zahrnuje špičkové produkty z oblasti tiskových řešení, osobní výpočetní techniky, softwaru, služeb a IT infrastruktury, je pečlivě vyvíjeno pro řešení problémů zákazníků. Více informací o společnosti HP (NYSE: HPQ) je k dispozici na webu www.hp.cz.

Tagged