První globálně dostupné proaktivní služby IT podpory

Společnost Dimension Data, globální poskytovatel IT řešení a služeb dnes uvedla vylepšenou proaktivní verzi svých služeb Uptime Maintenance a Support Services. Nová verze umožní více než 6 000 klientům společnosti Dimension Data zajistit dlouhodobou dostupnost jejich IT prostředí a optimalizovat celkové náklady na IT podporu. Dimension Data je prvním systémovým integrátorem, který v globálním měřítku nabízí takto rozsáhlé proaktivními služby podpory pro prostředí složená z různých technologií pořízených od více dodavatelů. Více na: www.ddconnect.cz. (TZ)
„Naši klienti vyžadují od IT podpory tři základní věci – snížení nákladů, zvýšení kvality podpory a lepší informovanost,“ říká Petr Katzer, obchodní ředitel ze společnosti Dimension Data Česká republika. „Jednoduše řečeno tedy chtějí velkou užitnou hodnotu za nízkou cenu. Zjistí-li zákaznici, že tyto požadavky jsou splnitelné, jsou schopni velmi rychle změnit svého poskytovatele podpory. S proaktivními službami Uptime poskytujeme zákazníkům přesně to, co chtějí.“

Služby Uptime již v minulosti zaručovaly výhody vyplývající z poskytování kvalitní technické podpory napříč různými technologiemi a od více dodavatelů. Uptime těží i z velkého rozsahu úrovní podpory s garantovanými reakčními dobami a také z nepřetržitého přístupu k servisním centrům v režimu 24×7. Navíc jsou tyto služby dostupné na stejné vysoké úrovni v každém regionu, ve kterém společnost Dimension Data působí.

Uváděná verze služeb Uptime zahrnuje řadu nových proaktivních nástrojů a automatizovaných postupů. Všechna vylepšení jsou podpořena novou platformou pro správu IT služeb a také širší podporou různorodých technologií a dodavatelů. Díky těmto vlastnostem mohou zákazníci snížit náklady na podporu IT při zvýšení provozní efektivity.

Nová rozšíření služeb Uptime přináší klientům společnosti Dimension Data následující výhody:

  • Uptime Monitoring umožňující technikům společnosti Dimension Data okamžitý přístup do infrastruktury klientů ke službám způsobujícím mimořádné události. Práce na zahájení řešení tak mohou začít rychleji a méně časově náročné je i samotné vyřešení problému.
  • Schopnost sledování umístění zařízení umožňující zákazníkům udržovat zcela přesné informace o využívaných zařízeních a adekvátně pokrýt podporou jejich IT infrastrukturu.
  • Standardizované aplikační rozhraní umožňující integraci service deskových systémů společnosti Dimension Data určených pro správu IT služeb s klientovým oddělením podpory. Obě strany tak mohou vzájemně komunikovat mnohem rychleji a přesněji, což vede k rychlejší diagnostice a rychlejšímu vyřešení.
  • Mobilní aplikace servisního centra zajišťující zákazníkům přehled o mimořádných událostech souvisejících s chytrými telefony a tablety.
  • Pravidelná hodnocení stavu podpory umožňující ověřovat, že jednotlivá zařízení jsou pokryta odpovídající úrovní podpory.

O Dimension Data

Společnost Dimension Data byla založena roku 1983, je poskytovatelem ICT služeb a řešení využívající vlastní technologické specialisty, zajišťující dodávky na globální úrovni a s podnikatelským duchem pro urychlení obchodních ambicí svých klientů. Dimension Data je členem NTT Group.