Společnost Visa Europe odstartovala v 19 evropských zemích, včetně ČR, šestý ročník kampaně “Flow Faster”

Praha, 3. června 2013 –  Nejnovější komunikační kampaň asociace Visa Europe „Flow Faster“ dnes startuje v 19 evropských zemích, včetně České republiky. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o nových platebních technologiích Visa, podpořit důvěru v ně a také inspirovat spotřebitele k bezpečnému používání bezkontaktních, NFC a on-line platebních služeb. (TZ)

Kampaň využije vícekanálové přístupy, včetně rozsáhlého televizního a digitálního pokrytí a bude přizpůsobena konkrétnímu trhu země. Kampaň společnosti Visa Europe, která se úspěšně koná už šestým rokem, osloví okolo 300 milionu lidí po celé Evropě.

Devadesátisekundové video, které je součástí brandové kampaně Visa Europe, se dnes objeví napříč všemi hlavními českými televizními kanály. Kampaň také podpoří billboardy různých formátů v klíčových městech České republiky a objeví se i na nejnavštěvovanějších českých webech.

„Visa nabídne spotřebitelům řadu nových způsobů, jak platit. Kampaň oslavuje jednoduchost našich platebních inovací, ať už jste kdekoli a chcete platit jakýmkoli způsobem. Chceme v lidech vzbudit pozitivní pocity z nových produktů a služeb. Kampaň prostřednictvím televizní reklamy ukáže, jak si i člověk ve zralejším věku může díky inovacím v technologiích zjednodušit svůj každodenní život a využít výhody platby kartou. K největším z nich patří rychlost, pohodlnost a snadné používání. Doufáme, že naše nová práce bude přijata stejně úspěšně jako předchozí kampaně, které jsme realizovali „, sdělil Mariano Dima, vedoucí marketingu společnosti Visa Europe.

Za šest let od prvního uvedení kampaně „Flow Faster“ na trh bylo každé deváté euro utraceno kartou Visa – nyní je s ní zaplaceno každých 6,75 euro a veškeré evropské útraty se zvýšily z 883 miliard na 1,03 bilionu euro. Během této doby dosáhla společnost Visa historického maxima a nedávno zveřejněná studie Brand Z, zařadila společnost Visa mezi nejcennější světové firemní značky roku 2013.

Společnost Visa, která se stala lídrem v mobilních, bezkontaktních a on-line platbách, uvádí, že roční útraty prostřednictvím online nakupování se v Evropě poprvé vyšplhaly na
212 miliard euro (5,212 bilionu Kč), což je oproti předchozímu roku nárůst o 16%.

Letošní brandová kampaň Visa Europe si klade za cíl ukázat držitelům karet Visa, že se při jejich používání mohou cítit bezpečně, bez obav ze zneužití jejich karty. Kampaň Visa Europe „Flow Faster“ se také bude snažit spotřebitele přesvědčit, že novinky ve světě plateb, které kampaň představí, mohou výrazně usnadnit život díky rychlejším a pohotovějším platbám.

Hlavní cíle kampaně:

  • Zvýšit povědomí o nových platebních technologiích Visa a důvěru v ně

  • Inspirovat spotřebitele k bezpečnému používání bezkontaktních, mobilních a on-line platebních služeb

  • Budovat hodnotu značky Visa

  • Podpořit inovační kredit Visa

Video k brandové kampani si můžete stáhnout na následujícím odkazu: https://www.wetransfer.com/downloads/45e8bf270bdcfecb413a4528968912f620130530154540/7d32ef.

O asociaci Visa Europe

Visa Europe je společnost zabývající se platebními technologiemi, kterou vlastní a provozují členské banky a další poskytovatelé platebních služeb ve 36 zemích Evropy.

Visa Europe vyvíjí nejmodernější technologie a vytváří infrastrukturu umožňující elektronické platby milionům evropských zákazníků, podniků i vlád. Její členové nesou odpovědnost za vydávání karet, registraci prodejců a stanovování výše poplatků pro držitele karet a obchodníky.

Asociace Visa Europe poskytuje vysoko objemový a zároveň nízkonákladový obchodní model, který svým členům nabízí široké spektrum služeb. Přebytek jejích investic je znovu reinvestován do podnikání podniku a zároveň použit ke zhodnocení kapitálu a rezerv. Za posledních šest let investovala Visa Europe více než 1 miliardu euro do nových technologií a infrastruktury.

V Evropě nyní existuje 470 milionů karet Visa, přičemž každé euro z 6,75 euro je utraceno právě touto kartou. Téměř 80% obchodu společnosti Visa Europe tvoří debetní karty. Do prosince loňského roku byl tímto typem karty utracen více než 1 bilion Euro. Roční útraty prostřednictvím online nakupování se poprvé vyšplhaly na 200 miliard euro (212 mld).

Asociace Visa Europe byla založena v roce 2004. Je nezávislá na organizaci Visa Inc. a má exkluzivní, nezrušitelnou a trvalou provozní licenci v rámci Evropy. Obě společnosti fungují s cílem zajistit bezchybné globální platby Visa. Jakožto specializovaný evropský platební systém dokáže Visa rychle a pružně reagovat na konkrétní požadavky evropských bank a jejich klientů – držitelů karet i obchodníků. Zároveň efektivně pomáhá naplňovat cíl Evropské komise tj. vytvoření skutečného vnitřního platebního trhu.