Praha 3. října. 2013 – Společnost con4PAS spolu se svými partnery, společnostmi SAP, net.pointers, Nuance a Verint uspořádala minulý týden v prostorách Národního technického muzea společnou akci pod názvem Contact Center Day. Více než 30 účastníků z řad firem v jejím průběhu získalo informace o tom, jaké možnosti jim nabízí moderní a komplexní kontaktní centra a jak je lze v praxi co nejlépe využívat. (TZ)
Přednášející představili projekt hlasové verifikace zákazníků ve slovenské Tatrabance, která patří k tradičním inovátorům. Zástupci con4PAS a společnosti Pražská energetika prezentovala své zkušenosti s implementací SAP Business Communications Management – komplexního kontaktního centra. A z přednášky advokátní kanceláře KMVS se účastníci dozvěděli také o současných možnostech telemarketingu v kontextu legislativního rámce České republiky.
„Kontaktní centra jsou jedním z nejdůležitějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Bez jejich existence by nebylo možné pružně reagovat na jejich požadavky nebo efektivně řídit marketingové kampaně. Žádná společnost s větším počtem zákazníků se dnes, v době internetu a sociálních sítí, bez kontaktního centra neobejde,“ řekl Ján Ferjo Business Development Director společnosti con4PAS.
Prezentace použité během setkání jsou k dispozici zde.