Huawei spouští v ČR digitální kampaň na podporu prodeje vlajkového modelu telefonu Ascend P6

Praha, Česká republika, 10. října 2013: Společnost Huawei, přední světový dodavatel řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií a koncových zařízení, dnes v České republice spouští propagační on-line kampaň na podporu vlajkového modelu telefonu Ascend P6. Kampaň v realizaci agentury Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group bude od 10. října až do 15. prosince 2013 propagovat chytrý telefon v luxusním zpracování s kovovým tělem, neotřelým designem a tenkostí pouhých 6,18 mm především v digitálních médiích a na sociálních sítích. (TZ)

„Kampaň na vlajkový model Ascend P6 je rozsahem dosud největší digitální kampaní značky Huawei v ČR,“ uvádí marketingový ředitel Huawei Technologies Roman Vaňko.

Ústředním místem kampaně bude microsite www.ascendp6.cz, kde si uživatelé mohou prohlédnout detailní 3D model telefonu a získat o něm podrobné informace. Interaktivní vizualizace trojrozměrného modelu Ascend P6 je zpracována unikátním webGL jazykem, který nabídne opravdu silný zážitek oproti stávajícím řešením 3D modelů, které jsou k vidění na českém internetu. Součástí webové prezentace je zároveň sekce představující parametry tohoto špičkového smartphonu zábavnou formou. V ní si uživatel může vybrat jedno tematické prostředí (park, klub, kancelář, obývací pokoj, ulice), kde může lehce a vtipně srovnávat parametry telefonu s různými reálnými předměty.

Součástí kampaně je také spotřebitelská soutěž o šest smartphonů Ascend P6, v níž mají lidé za úkol vyfotit se s tímto novým modelem (třeba v obchodech), fotku nahrát do aplikace na microsite www.ascendp6.cz a získat pro ni co nejvíce „lajků“. Z padesátky nejúspěšnějších fotek pak porota vybere vítězné snímky a nové majitele chytrých a elegantních „žiletek“.

Na podporu microsite a fotografické soutěže o Huawei Ascend P6 poběží rozsáhlá reklamní kampaň na Facebooku a propagovat ji bude i hlavní facebooková stránka značky na profilu Huawei Device CZ / SK. K podpoře kampaně bude následně spuštěna speciální aplikace na Facebooku, prostřednictvím které bude Huawei intenzivněji komunikovat s advokáty značky. Ti budou mít do budoucna možnost získat speciální drobné výhody a dárečky.

Vedle hlavní fotografické soutěže Huawei spustí na totožné microsite také soutěž pro blogery, kteří budou mít možnost napsat článek o novém smartphonu Huawei Ascend P6, přivést co největší počet čtenářů a zařadit se tak do zápolení o atraktivní Ascend P6.

O společnosti Huawei Device

Ke konci roku 2012 se výrobky a služby Huawei používají ve více než 140 zemích a slouží více než třetině světové populace. Huawei rovněž po celém světě založila více než 20 výzkumných a vývojových center, mimo jiné ve Spojených státech, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Spotřebitelská divize patří mezi tři hlavní divize společnosti Huawei. Nabízí řadu výrobků, mezi něž patří mobilní telefony, mobilní širokopásmová zařízení, domácí zařízení, cloudy a chipsety pro spotřebitele. Huawei Consumer Business Group má více než 20 let bohatých zkušeností v sektoru informačních a komunikačních technologií (ICT), rozsáhlou globální síť, velmi rozsáhlé globální provozovny a partnery. Cílem této divize je prostřednictvím společnosti Huawei Device přinášet nejnovější technologie spotřebitelům, nabízet celý svět možností a vytvářet mimořádné zážitky pro lidi na celém světě.

Pro více informací navštivte Huawei Device na consumer.huawei.com/cz.

Aktuální informace ze světa Huawei Device naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: www.facebook.com/HuaweiDeviceCZSK

Twitter: www.twitter.com/HuaweiDevice YouTube: www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCo

Flickr: www.flickr.com/photos/Huaweidevice