Obchod Xzone se stal vítězem soutěže Shop Roku 2013

10. října 2013 – Je nám potěšením oznámit vám, že obchod Xzone se stal vítězem prestižního ocenění „Shop roku 2013“ v kategorii „Software, hudba, filmy.“ Ocenění bylo uděleno na základě hodnocení zákazníků, kteří po každém nákupu obdrželi malý dotazník a na základě kvality našich služeb vybrali Xzone jako obchod, který poskytuje ty nejlepší služby v rámci prodeje počítačových her. (TZ)

Jako podklad pro hodnocení posloužila data ze serveru Heureka.cz, jenž slouží nakupujícím jako průvodce napříč obchodníky ve všech oblastech podnikání. Obchod Xzone měl v době uzávěrky soutěže skvělé hodnocení celkové spokojenosti 99%. Majitel obchodu, pan Martin Schovanec, poskytl k tomuto úspěchu následující vyjádření:

„Nejvíce mě těší, že se tato cena udílí dle recenzí a hodnocení konečných zákazníků na Heurece. Žádná cena popularity, či nějaké odborné poroty, ale lidé, kteří u nás nakoupili a byli natolik spokojeni, že vyplnili formulář a dali Xzone vysokou známku. Tohle je pro nás opravdu velký závazek do budoucna a všichni ve firmě doufáme, že se nám povede do příště přesvědčit i to jedno chybějící procento, abychom dosáhli absolutní spokojenosti všech našich zákazníků.“

Aktuální informace o obchodu Xzone můžete sledovat na: http://www.facebook.com/xzone.cz
Hlavní internetová schránka obchodu se nachází zde: http://www.xzone.cz
Profil obchodu Xzone na stránkách Heureka.cz najdete zde: http://obchody.heureka.cz/xzone-cz/recenze/

O obchodu Xzone

Xzone je ryze český internetový obchod zabývající se prodejem počítačových a konzolových her. Obchod působí na českém trhu od března 2001 a jako jeden z prvních online herních obchodů pomáhal utvářet prodej her v ČR. Za tu dobu se vyšvihl mezi špičku stejně zaměřených obchodů v České republice. Každodenní snažení obchodu se zaměřuje na poskytování příjemného nákupního prostředí, sdružování hráčů se stejnými zájmy, podpoře české herní scény a držení cen her přiměřeně nízko

O soutěži SHOPROKU.CZ

Soutěž ShopRoku si klade za cíl vyhlásit nejoblíbenější eshopy mezi internetovou veřejností a především najít kvalitní obchody, představit důležitost kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.