Zapomeňte na komiks: Casablanca vstoupila do nové doby

(Praha 21. října 2013) – Společnost Casablanca INT dokončila v těchto dnech tříměsíční proces kompletní změny své korporátní identity. Přední český poskytovatel internetových, hlasových a datových služeb, provozovatel jednoho z největších datacenter a prvního veřejného cloudu v ČR, se po pěti letech používání komiksové image rozhodl pro změnu. Tato byla nastartována nejprve v loňském roce přechodem k propagaci nejnovějšího z produktů – cloudového řešení Big Blue One, a nyní komplexním procesem, kdy došlo ke změně loga, stěhování do nových prostor  a spuštění nového webu. (TZ)

Nové logo a styl

Změnou loga chce Casablanca vyjádřit své vize a pohled do budoucnosti, který se týká virtualizace, modernizace produktů, projektů, procesů a vstupu do nové éry, ve které je společnost o krok napřed. Hlavní rozdíl je na první pohled patrný zejména v použitém fontu
a claimu loga, jež získalo větší vypovídající hodnotu i v českém jazyce.

„Původní podstata loga zůstala zachována, avšak změnili jsme grafický design, který představuje naše současné postoje, styl myšlení a práce. Za 17 let své existence jsme se postupně propracovali mezi špičky ve svém oboru, avšak ani v letech růstu či boomu neusínáme na vavřínech a neustále investujeme nejen do technologií a lidských zdrojů. Víme, že naše produkty patří k tomu nejlepšímu co je na trhu k dispozici, a tak to musí vyzařovat i z naší image. I přesto, že máme za sebou dlouhou cestu a tradici, nestárneme, ale naopak mládneme. Svěží a současný neformální styl přináší nyní to nejlepší možné řešení, oslovuje potenciální zákazníky a navíc ukazuje budoucí směr rozvoje,“ zdůvodnil zásadní změnu v Casablanca INT Dr. Milan Švácha, jednatel společnosti.

Nové prostory

V duchu této image se společnost Casablanca rozrostla v nedávné době i prostorově. Obchodní oddělení, sales support, marketing, customer care a oddělení vývoje se nastěhovali do zcela nových prostor na Praze 4. Tyto moderní kanceláře se nachází na rohu ulic Budějovická a Sedlčanská v budově Tetris Office building. Technické oddělení a prostory celého DataCentra zůstávají i nadále na adrese Vinohradská 184, kde budou pro klienty k dispozici ve stejném režimu jako doposud.

Přeměna identity samozřejmě prochází napříč všemi prostředky firemní komunikace – od vizitek, produktových letáků, prezentací, tiskových materiálů, přes obrandování vozů
a interiérů, venkovní reklamu, až po drobný firemní merkantil a dárkové reklamní předměty. Zkrátka všemi formami, kterými společnost může působit na okolní svět, z nichž významným prvkem je firemní web společnosti, a proto se kompletní změna nevyhnula ani jemu.

Nový web

Posledním krokem v procesu přeměny corporátní identity Casablanca INT bylo spuštění nového webu www.casablanca.cz, které proběhlo tento týden. Dosavadní webové stránky spolu se svou image představovanou konceptem asociace názvu společnosti s oscarovým filmem již nevyhovovaly současnému chápání firemních webových prezentací.

„Web je nyní koncipován tak, aby byl co nejpřehlednější, umožňoval jak stávajícím tak potenciálním zákazníkům velmi snadnou navigaci, a tak je orientován především produktově a zákaznicky. Nová verze nabízí jednoduše strukturovanou nabídku produktů a přístupy do zákaznických portálů jsou vždy po ruce. Zároveň je web vizuálně atraktivní díky grafickému stylu v asociaci s dnes tolik moderním aplikačním prostředím,“ popsal novou webovou prezentaci Petr Šimpach, obchodní ředitel společnosti.

Tímto se společnost definitivně rozloučila s komiksovou postavou Humphrey Bogarta
a přivítala s otevřenou myslí novou moderní dobu, ve které je budoucnost již nyní.

Více o společnosti Casablanca INT:

Casablanca INT je předním poskytovatelem internetových, datových a hlasových služeb; patří do nejsilnější pětky dodavatelů na českém telekomunikačním trhu. Jedná se o ryze českou firmu založenou třemi společníky – Jakubem Jedličkou, JUDr. Aloisem Veverkou a Dr. Milanem Šváchou. Ve svém oboru je jednou z nejzkušenějších a nejstabilnějších firem – své služby poskytuje již 17 let a je i nadále podporována výhradně českým kapitálem; její zakladatelé jsou stále výhradními spolumajiteli a dodnes společnost aktivně řídí.

Ke svému rozvoji využívá firma současných nejmodernějších technologií (Juniper networks, Hewlett-Packard, Cisco Systems, VMware). Primární konektivita do sítě Internet je 20 Gb/s v rámci uzlu NIX.CZ a 30 Gb/s pro zahraniční provoz. Casablanca jako LIR (Local Internet Register) disponuje vlastním adresním prostorem ve verzi IPv4 a IPv6.

Historie firmy v datech:

1996 – založení společnosti se specializací na pevná připojení k Internetu
1998 – poskytování serverů a vlastních routerů na bázi OS Linux RedHat
2000 – produkt ServerHousing; oficiální přijetí Casablanca INT do sdružení NIX.CZ
2001 – založení pobočky na Slovensku
2002 – rozšíření portfolia o služby: VoIP, IP VPN, WiFi
2004 – vysokorychlostní připojení k Internetu FastConnect
2006 – 10. výročí založení společnosti Casablanca INT

2007 – změna corporate identity; investice přes 30 mil. Kč (Datacentrum, ServerHousing)

2008 – certifikace ISO 9001:2000; investice přes 15 mil. Kč (rozšíření Datacentra), podpora bezpečnosti domén (DNSSEC)

2010 – koupě společnosti NETWAY.CZ; nový datový sál, certifikace IPv6

2011 – investice přes 10 mil. Kč (modernizace celé sítě a infrastruktury; nástup virtualizace; 15. výročí založení společnosti Casablanca INT

2012 – spuštění veřejného cloudu Big Blue One (technologie HP CS Matrix)

2013 – představení cloudových řešení: One Solution, BackUp One, Index One.; změna corporate identity, nové prostory, nový web

Více o společnosti a jejích produktech a službách naleznete na www.casablanca.cz a www.bigblueone.cz.