Casablanca vstupuje do dvacátého roku s novým webem

(Praha 31. března 2016) – Společnost Casablanca INT poskytující internetové, cloudové, datové a hlasové služby spustila koncem března novou webovou prezentaci. Provozovatel jednoho z největších datacenter a prvního veřejného cloudu v ČR si tak s předstihem nadělil první dárek k 20. výročí, které oslaví v tomto roce. Zbrusu nové stránky kladou důraz, jenž je patrný již ze samotné úvodní stránky, na produktovou oblast, přehledné členění podstránek a velmi jednoduchou strukturu. (TZ)

2016-03-31 17_03_11-Informační a kumunikační technologie _ Casablanca.cz

Novinkou oproti minulosti je firemní blog určený k publikaci odborných článků, novinek z oboru i dalších informací, který je přístupný ze sekce O nás, ale současně samostatně na adrese blog.casablanca.cz. Velký prostor získaly případové studie, respektive služby realizované u konkrétních klientů a nově také speciální certifikace a členství v renomovaných asociacích a bezpečnostních týmech podtrhující vysokou úroveň kvalifikace společnosti.

Grafika homepage v dlaždicovém pojetí vychází z barevnosti tzv. duhy vytvořené pro novou corporate image před třemi lety a prochází všemi sekcemi menu do jednotlivých podstránek.

Spuštění nového webu podporuje také outdoorová kampaň na lavičkách (po Praze od druhé poloviny března), jejichž vizuál koresponduje právě s produktovými dlaždicemi.

„Po třech letech od kompletní změny image a korporátní identity nastal opět čas na další modernizaci. Struktura našeho nového webu by se s trochou nadsázky dala popsat jako 4×4. Čtyři produktové oblasti v ústřední grafice homepage, čtyři sekce v horním menu. Snažili jsme se prezentaci společnosti a jejích produktů koncipovat co nejpřehledněji s důrazem na snadnou navigaci a jednoduchý, čistý, přitom však moderní grafický design,“ popsal novou webovou prezentaci obchodní ředitel Casablanca INT Petr Šimpach.

„Casablanca poskytuje již historicky velké množství ICT služeb, jejichž popis je textově značně obsáhlý. V průběhu let s přibývajícími novými produkty a technologiemi tak obsah webu stále roste. Vměstnat tak velké množství informací do jednoduše přehledné struktury, aplikovat principy moderního grafického stylu, zachovat snadné přístupy do zákaznických portálů, poskytnout prostor novým prvkům a současně optimalizovat stránky pro potřeby vyhledávačů, byl pro tvůrce webu nesnadný úkol. Věříme však, že se povedl,“ doplňuje tuto změnu Jitka Šváchová Fuksová, PR manažerka společnosti.

O společnosti CASABLANCA INT:

Casablanca INT je předním poskytovatelem internetových, datových a hlasových služeb; patří do nejsilnější pětky dodavatelů na českém telekomunikačním trhu, kde působí již od roku 1996.
Jedná se o ryze českou společnost, která ke svému rozvoji využívá současných nejmodernějších technologií (Juniper networks, Hewlett-Packard, Cisco Systems, VMware). Primární konektivita do sítě Internet je 20 Gb/s v rámci uzlu NIX.CZ a 30 Gb/s pro zahraniční provoz. Casablanca jako LIR (Local Internet Register) disponuje vlastním adresním prostorem ve verzi IPv4 a IPv6.

Již od roku 2000 poskytuje housingové služby, přičemž v letech 2007-2011 investovala téměř 100 milionů do modernizace a nových kapacit vlastního DataCentra. Od nástupu virtualizace nabízí služby také v oblasti cloud computingu, v roce 2012 spustila první veřejný cloud v ČR – BigBlueOne (www.bigblueone.cz) – postavený na profesionální a vysoce kvalitní technologii HP CloudSystem Matrix, jež je unikátním projektem v oblasti veřejného cloudového řešení pro ICT služby, internetové a online projekty a aplikace.