Panasonic jmenoval nového marketingového manažera pro divizi Computer Product Solutions

Společnost Panasonic jmenovala Jana Šplíchala na pozici Regional Marketing Manager divize Computer Product Solutions (CPS) v rámci skupiny Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU). Zde bude odpovědný za řízení marketingových aktivit pro Českou republiku a Slovensko. Divize Computer Product Solutions vyvíjí a vyrábí odolné mobilní notebooky řady Toughbook a odolné pracovní tablety Toughpad. Více na: www.toughbook.cz (TZ)

Jan Šplíchal pracoval na pozici produktového manažera ve společnosti Fujitsu Technology Solutions, kde se věnoval budování značky, uvádění produktů na trh B2B, zajišťování partnerských konferencí, marketingovým aktivitám pro prodejní kanál a přípravě veškerých souvisejících materiálů. Před tím působil ve společnosti CDS (Apple), kde zajišťoval správu distribučního kanálu a jeho podporu. V oblasti IT se pohybuje již od roku 2002, kdy se stal redaktorem magazínu PC World a od roku 2007 jej vedl v pozici šéfredaktora.

Tým společnosti Panasonic posílil Jan Šplíchal od prvního července 2013, a nahradil tak Radku Uhrinovou po jejím odchodu na sklonku loňského roku. K jeho povinnostem bude patřit řízení marketingových kampaní v rámci regionu, jednání s klíčovými obchodními partnery a zákazníky, a posílení povědomí o odolných technologiích firmy Panasonic na trhu. Bude rovněž zodpovědný za přípravu a realizaci marketingové strategie pro získávání nových partnerů a obchodních příležitostí.

„Oblast odolných notebooků a tabletů, kde Panasonic hraje hlavní roli již 11 let po sobě, nabízí z marketingového hlediska mnoho příležitostí ke komunikaci. Našim cílem, bude potvrzovat pozici na trhu a vymezovat se proti používání spotřební elektroniky pro pracovní účely, kde je vyžadována spolehlivost, odolnost a minimální prodlevy v pracovním procesu,“ říká nově jmenovaný Jan Šplíchal, Regional Marketing Manager CPS Panasonic System Communications Company Europe. „Profesionální pracovní nástroje se od těch spotřebních významně liší a každý zákazník, kterému nejsou lhostejné náklady na údržbu a vlastnictví, si může snadno spočítat výhodnost odolných řešení Toughbook i Toughpad,“ dodává J. Šplíchal.

Podle posledních výsledků analytické skupiny VDC Research se společnost Panasonic v roce 2012 stala lídrem evropského trhu s odolnými pracovními tablety s 29% podílem na trhu. Díky 63% podílu řady Toughbook si Panasonic drží dominantní pozici i na trhu s odolnými notebooky.