Téměř 10 milionů. Tolik ušetřili zákazníci při Dni dopravy zdarma

Druhý ročník úspěšné akce, kterou pořádá nákupní rádce Heureka.cz, přilákal k nákupu na internetu opět více zákazníků. Během „Dne dopravy zdarma“, do kterého se letos zapojilo 926 e-shopů, utratili zákazníci rekordních 181,7 miliónu korun. Celkový počet objednávek překonal hranici 110 tisíc a zákazníci ušetřili na poštovném téměř 10 milionů korun. Do akce se letos zapojily také největší české e-shopy jako Mall.cz, Alza.cz, Kasa.cz, T.S.Bohemia.cz nebo Levneelektro.cz. (TZ)

Téměř dvojnásobnou úsporu na poštovném přinesl druhý ročník hromadné akce Den dopravy zdarma, které se letos zúčastnilo více než devět stovek českých e-hopů. Na jediný den odpustili zapojené e-shopy zákazníkům úhradu dopravného. „Zákazníci na poštovné zdarma slyší. Celkem letos při Dni dopravy zdarma utratily v zapojených e-shopech 181,7 miliónu korun,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz, který akci pořádal. Zákazníci letos zanechali v e-shopech o třetinu více než během loňské akce.

„Letošní akce byla opět pro zákazníky přínosem. Na dopravném ušetřili téměř 10 milionů korun,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz a pokračuje: „Navíc, zákazníci neobjednávali pouze zboží v minimální hodnotě. Oproti loňsku se průměrná hodnota jedné objednávky zvedla na 1 633 korun.“ Letos se opět nejčastěji objednávalo zboží v segmentu elektronika, zde byla uskutečněna třetina objednávek. Pětina bylo bílé zboží, desetina objednávek byla ze segmentu vybavení pro dům a zahradu. „Celkový počet objednávek přesáhl hranici 110 000 kusů,“ doplňuje ředitel Heureky Tomáš Braverman.

Úspěšnost akce dokládá také zvýšení počtu objednávek zapojených a nezapojených obchodů. „V obchodech zapojených do akce se uskutečnilo během Dne dopravy zdarma o 380 % více objednávek než v obchodech, které se akce nezúčastnily,“ říká Tomáš Braverman.

To potvrzuje také Michala Gregorová, mluvčí Mall.cz: „Den dopravy zdarma u nás v kombinaci s hrozbou zdražování kvůli měnové intervenci ČNB doslova odstartoval předvánoční nákupy. Zákazníci si během úterý a středy na Mall.cz objednali dvakrát více zboží než ve stejné dny minulého roku, kdy jsme ještě na dopravu zdarma nelákali.“

„Do akce se mohli zapojit pouze e-shopy s logem Ověřeno zákazníky. Zákazníci tak z nákupu nemuseli mít obavy, protože se jednalo o spolehlivé a prověřené e-shopy,“ uzavírá Tomáš Braverman.

Seznam obchodů, které byly do akce zapojeny a výsledky akce, naleznou zákazníci na adrese www.dendopravyzdarma.cz. Letošním partnerem akce byla doručovací společnost DPD.

Inspirací pro „Den dopravy zdarma“ je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech. Letos bude probíhat už šestý ročník, každoročně se tato akce setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků.

O webu Heureka.cz:

Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a aktuálně se  jeho návštěvnost pohybuje kolem 2 435 609 RU měsíčně. Heureka.cz patří mezi TOP 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR a na jednom místě porovnává výrobky z více než 37 000  internetových obchodů. Na webu Heureka.cz uživatelé naleznou recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních nakupujících. Služba Heureky “Ověřeno zákazníky” zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků a tím dává nakupujícím informaci o tom, jak kvalitní jsou služby daného obchodu. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku (www.shoproku.cz), ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.