Infografika: Lidé milují jídlo až domů, zejména pokud je možné ho snadno objednat

Praha 19. listopadu 2013 – Lidé milují možnost objednat si jídlo až domů, Češi milují asijskou a italskou kuchyni a paradoxně si nejvíce dovoz jídla objednávají muži. Tato a řadu dalších zjištění přináší Foodpanda, světová jednička v zajištění jídla až na váš domácí či pracovní stůl, v přehledné infografice. (TZ)

V Česku si lidé nejčastěji objednávají pizzu, a to ve dvou variantách – Capricciosa a Quattro formaggi. Nejvíce oblíbená je ale asijská kuchyně, tu italskou najdete až na druhém místě. Čína a pizza patří mezi nejoblíbenější jídla například i v Argentině, zatímco v Rusku a Indii je pořadí opačné – nejprve kuchyně italská, poté čínská. Singapur má nejvíce v oblibě indickou a poté opět italskou kuchyni.

Nejvíce milovníků mořských plodů najdete v Latinské Americe. Evropa nemá ráda experimenty, miluje italskou kuchyni, stejně jako obyvatelé Afriky, také tam patří mezi nejvíce oblíbené jídlo právě to tradiční. Co zajímavého ještě víme o dalších zemích? Třeba to, že Thajsku je jedničkou japonské suši a v Senegalu milují palačinky Crepe, kávu a croissanty (francouzskou kuchyni).

Co může trochu překvapit je, že v 54 % objednávají muži. Což ale na druhou stranu může souviset s nechutí vařit, nebo naopak s chutí zkoušet stále něco nového.  Objednávce jídel se daří, když prší, zvýší se až o 30 procent. Nejvíce si lidé objednávají večeře (39 % objednávek) a obědy (33 %).

Celosvětově nabízí Foodpanda možnost objednat si jídlo z 15 tisíc restaurací a není nezajímavé, že v 20 % objednávek jde o objednávky přes mobilní telefony. Nejvíce mobilních objednávek Foodpanda eviduje v Pakistánu.  Celosvětově si služeb Foodpandy mohou užít až tři miliardy lidí a vzdálenost všech objednávek Foodpandy je stejná, jako kdybyste stokrát objeli zeměkouli.

První zemí, kde Foodpanda začala nabízet své služby, byl Singapur a zemí s největším počtem nasmlouvaných restaurací je Indie, následovaná Brazilií a Vietnamem.

O Foodpandě

Foodpanda je (spolu se svou sesterskou značkou Hellofood) globálním lídrem mezi platformami rozvozu jídel ve 31 zemích světa. Pomáhá restauracím s růstem jejich tržeb prostřednictvím online a mobilních platforem a poskytuje jim stále rozvíjející se technologie a analýzy. Zákazníkům nabízí skupina Foodpanda/Hellofood online objednávku jídla, kde mají k dispozici širokou škálu restaurací, ze kterých si mohou vybírat online nebo prostřednictvím mobilní aplikace, která bude v České Republice k dispozici během několika týdnů po spuštění webové aplikace.

Pro více informací o Foodpandě v České Republice, navštivte www.foodpanda.cz. Na Facebooku najdete Foodpandu zde a na Twitteru zde.