Foodpanda, online platforma pro objednávání jídla, je nejrychleji se rozvíjejícím byznysem z portfolia Rocket Internet

Praha, 18. března – Online platforma pro objednávání jídla Foodpanda se od začátku svého fungování rozšířila do 40 zemí, což představuje 100% nárůst oproti minulému roku. Foodpanda je se svými více než 22 000 spolupracujícími restauracemi celosvětovou jedničkou v oblasti online objednávání jídla. (TZ)

Mezi zeměmi, do nichž Foodpanda/Hellofood expandovala během prvních dvou měsíců letošního roku, jsou Alžírsko, Ázerbajdžán, Bulharsko, Chorvatsko, Libanon, Srbsko, Kazachstán a Uganda. Další země budou následovat v dalších měsících tohoto roku. Foodpanda/Hellofood byla založena v květnu 2012 a ještě před jedním rokem působila pouze ve 20 zemích. Start-up, který byl založen v Berlíně, je nejrychleji rostoucí společností, která je součástí portfolia Rocket Internet.

„Jsme globální společností a rychlá penetrace nových trhů nám dává tržní výhodu. Náš rychlý růst je důkazem toho, že náš byznys funguje a že naši zákazníci využívají benefitů, které jim nabízíme. V jednotlivých zemích máme úžasné týmy a budeme nadále vynakládat co největší úsilí, abychom umožnili i lidem v dalších zemích využívat našich služeb”, říká Ralf Wenzel, Global Managing Director společnosti Foodpanda/Hellofood.

Foodpanda/Hellofood nedávno získala 48 mil. dolarů v podobě venture kapitálových fondů od skupiny investorů, mezi nimi AB Kinnevik a Phenomen Ventures.

O Foodpandě

Foodpanda je (spolu se svou sesterskou značkou Hellofood) globálním lídrem mezi platformami pro objednávání jídel ve 40 zemích světa. Pomáhá restauracím s růstem jejich tržeb prostřednictvím online a mobilních platforem a poskytuje jim stále rozvíjející se technologie a analýzy. Zákazníkům nabízí skupina Foodpanda/Hellofood online objednávku jídla, kde mají k dispozici širokou škálu restaurací, ze kterých si mohou vybírat online nebo prostřednictvím mobilní aplikace.

Pro více informací o Foodpandě v České republice, navštivte http://www.foodpanda.cz. Na Facebooku  najdete Foodpandu zde  a na Twitteru zde.