Foodpanda stále zvyšuje nabídku restaurací

Foodpanda, celosvětově nejúspěšnější služba pro objednávání jídla, spustila v únoru roku 2014 vlastní pilotní rozvážku pro Prahu. Již po dvou měsících od spuštění této rozvážky Foodpanda zvýšila svoji nabídku restaurací o 40 % a podobný nárůst očekává i v blízké budoucnosti. (TZ)

„Za dva měsíce, co Foodpanda využívá službu vlastního rozvozu, se nám podařilo zvýšit nabídku restaurací o 40 % – tedy každý měsíc o 20 %.  Vlastní rozvoz nás posunul o obrovský krok blíže k poskytování skvělého servisu naším hladovým zákazníkům,“ říká Monika Mikušová, country manager pro Českou a Slovenskou republiku.

Vlastní rozvážka otevřela Foodpandě cestu zejména k oslovování nových restaurací, které svoji rozvážku nemají a tuto možnost vítají. Nově si prostřednictvím Foodpandy můžete objednat také z nabídky oblíbeného projektu varime.cz, jehož zákazníci si dosud museli objednávat suroviny na vaření minimálně den předem. Díky Foodpandě se doba doručení zkrátila na pouhou hodinu a půl.

O Foodpandě

Foodpanda je (spolu se svou sesterskou značkou Hellofood) globálním lídrem mezi platformami pro objednávání jídel ve 35 zemích světa. Pomáhá restauracím s růstem jejich tržeb prostřednictvím online a mobilních platforem a poskytuje jim stále rozvíjející se technologie a analýzy. Zákazníkům nabízí skupina Foodpanda/Hellofood online objednávku jídla, kde mají k dispozici širokou škálu restaurací, ze kterých si mohou vybírat online nebo prostřednictvím mobilní aplikace.

Pro více informací o Foodpandě v České republice, navštivte http://www.foodpanda.cz. Na Facebooku  najdete Foodpandu zde  a na Twitteru zde.