PREMIER system slaví 15 let na trhu ERP. K narozeninám vydal X5

Praha, 3. prosinec 2013 – Společnosti orientující se na ERP nejsou v Česku žádnými nováčky. Některé jsou na trhu i několik desítek let. Již od roku 1998 využívají kupříkladu tuzemské firmy a drobní podnikatelé informační software PREMIER. Ten vyvíjí česká společnost PREMIER system, která letos slaví 15. narozeniny. (TZ)

Ze skromných začátků se ekonomický software během patnáctileté existence zařadil mezi pětici těch vůbec nejoblíbenějších u nás. V současné době společnost registruje 3 750 zákazníků a více než 15 000 prodaných licencí a oblibu si získává také v sousedním Slovensku. I navzdory stále obtížnější akvizici nových zákazníků v důsledku nasycení trhu a doznívající celosvětové ekonomické krizi počty klientů firmy pravidelně narůstají. Například za první dva kvartály roku 2013 jich přibylo 150. Závěrem roku společnost vydává novou verzi systému s názvem X5. Slibuje až 4násobné zrychlení práce s daty. Co za úspěchy ERP systému PREMIER stojí?

Vývojáři se vyhýbají nesystematickým krokům, experimentům a sázkám na slepé vývojové větve. Zákazníkům se tak s každou aktualizací a novou verzí dostane do rukou patřičně odladěný produkt. Neznamená to ovšem, vlažné začleňování nových technologií. PREMIER system například podporuje pokročilé prvky vzdáleného přístupu nebo pohodlné používání na moderních dotykových zařízeních jako jsou smartphony a tablety nebo snadné propojení systému s e-shopem zákazníka. Každá nová verze přichází také se změnami vylepšujícími ergonomii práce, přehlednost a logické propojení jednotlivých částí systému. „Naši noví klienti oceňují, jak rychle se jejich zaměstnanci dokáží se systémem PREMIER seznámit. Rozhodně to není náhoda. Při vývoji interface si dáváme velmi záležet na tom, aby patřičné funkce byly přesně tam, kde je člověk očekává a ty nejdůležitější byly vždy dostupné po jednom nebo dvou kliknutích myší,“ přibližuje filozofii vývoje Boleslav Buzek, zakladatel a jednatel PREMIER system, a.s.

Každodenní komunikace se zákazníkem

Většina změn a nových funkcí systému od drobných po ty zásadní vzniká na základě zkušeností klientů. „Ačkoliv se specializujeme na vývoj software, nežijeme uzavřeni ve světě jedniček a nul. Naši zaměstnanci na všech postech aktivně komunikují s klientem a znají jeho potřeby vyplývající z každodenní práce se systémem. Tento přístup se nám vyplácí. Většina oceňovaných funkcí a vlastností systému PREMIER vznikla právě na základě uživatelské odezvy,“ říká Boleslav Buzek. Programátoři a konzultanti společnosti mají rovněž dobré znalosti odvětví, ve kterých klienti působí. To se projevuje nejvíce v komunikaci se zástupci účetních firem. Pokud přímo programátor mluví „stejnou řečí“ jako zaměstnanci firmy, zná jejich každodenní agendu a orientuje se v problematice, značně se zrychlí proces zavádění změn v systému a technická podpora.

Univerzálnost

Mezi klienty PREMIER system lze nalézt jak drobné živnostníky, tak velké firmy s celorepublikovou působností. Rovněž oborová paleta klientů je pestrá. Nalezneme zde účetní firmy, společnosti působící ve stavebnictví, energetice, dopravě, zemědělství nebo těžkém průmyslu. Přispívá k tomu unikátní modulárnost systému PREMIER a specializovaná branžová řešení.

Vybrané moduly PREMIER systém:

  • Účetnictví, Ekonomika, Homebanking,

  • Partneři, Fakturace, CRM,

  • Work-flow,

  • Zakázky, Servis, Projekty,

  • Evidence majetku, Doprava,

  • Dáňová evidence,

  • Zemědělství, Zvířata,

  • Výroba, Řízení a plánování,

  • Sklad, Nákup, Prodej, E-shop, EDI,

  • Mzdy, Personalistika, Zdroje

  • a další.

PREMIER systém si klade za cíl nabídnout adekvátní řešení pro ekonomický informační software jakékoliv firmě. I zde se projevují výhody aktivní spolupráce s klientem a evoluce systému. „Mnoho modulů či unikátních služeb vzniká nejprve na míru pro klienta, který má speciální přání či působí ve specifické oblasti podnikání. Následně je dokážeme implementovat přímo do systému a jsou dostupné i pro ostatní zájemce z řad zákazníků,“ doplňuje Buzek.

Novinky pro rok 2014

Přední český vývojář a výrobce informačních a ekonomických systémů začíná závěrem roku prodávat novou verzi svého ERP systému PREMIER. Verze X5 odpovídá na žádost uživatelů. Předchozí verze upoutala zejména podporu chytrých mobilních zařízení, podporou platebních terminálů či automatickým ohlídáním firemních partnerů. V nové verzi jde vývojová společnost ještě dále ve snaze neustálého zdokonalování a překonávání nových výzev. Zákazníkům nabídne funkci navigačního řádku, s jehož pomocí se dle testů zrychlí práce až 4x oproti stávající verzi. Vylepšuje „nalepovací“ poznámky pro přehledné úkolování včetně termínů, nabízí propojení s IP telefony či rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění. Nechybí ani nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení. Systém nabídne více než sto novinek a vylepšení.

Více informací naleznete na www.premier.cz

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti. Více informací naleznete na www.premier.cz.