eWay-CRM v těchto dnech přichází na trh s novou verzí, která významně ulehčuje uživatelům práci s hromadnou korespondencí (především s hromadnými e-maily)

Společnost eWay System s.r.o., která eWay-CRM® vyvíjí a distribuuje, a firma Commerce Media s.r.o., která již řadu let na českém trhu úspěšně provozuje službu Emailkampane.cz – profesionální systém pro správu e-mail marketingových kampaní, se rozhodly spojit síly a nabídnout tak ucelený systém pro správu a vyhodnocení e-mailových kampaní. Firmy, které si v eWay-CRM® budují databáze svých kontaktů, se dříve nebo později dostanou do stavu, kdy chtějí klienty informovat o svých novinkách, slevových akcích, či jen poslat vánoční pozdrav. A právě to je ten okamžik, kdy se nabízí spojení s kvalitním ESP systémem (z anglického e-mail service provider, jak se tyto systémy označují). (TZ)

eWay-CRM® je systém pro řízení vztahů se zákazníky. Společnosti si v něm evidují seznamy svých klientů, partnerů, dodavatelů a velmi často využívají funkce pro segmentaci. Řadí si je do různých kategorií, aby k nim měly lepší přístup. Zároveň sledují i příchozí poptávky (=obchodní případy) a jejich vývoj. V aplikaci samozřejmě nechybí ani moduly pro správu projektů / zakázek. Zde systém automaticky sleduje životní cyklus, je schopen uchovávat komunikaci a dokonce i finanční informace.

To vše je pak možné zužitkovat a na pár kliků si například vyjet klienty z daného regionu, klienty, kteří za poslední rok udělali určitý obrat či odebrali konkrétní zboží. Pokud si firmy sledují například důvod nezískání obchodních případů, nabízí se i přehled klientů, kteří něco chtěli, ale my jsme jim to nedokázali nabídnout. Tyhle zákaznické skupiny je pak velmi snadné informovat o tom, že produkt / službu již nabízíme. Představivosti se zde meze nekladou – stačí mít jen v pořádku data.

Zde přichází ke slovu systém Emailkampane.cz, který nejen že bravurně zvládá hromadnou rozesílku, ale hlavně je schopný získávat důležitou zpětnou vazbu, kterou pak posílá zpět do eWay-CRM®. Díky tomu se uživatel dozví informace o tom, zda jeho e-mail byl či nebyl doručen, zda si ho člověk přečetl či na něj reagoval. To vše za kampaň jako celek či za konkrétní osobu.

Na jeden klik si kupříkladu zjistíte, že Váš zákazník František Vomáčka e-mail obdržel v 17:04, přečetl si jej v 17:31 a v 17:45 poslal zpětnou vazbu.

K dispozici jsou samozřejmě i pokročilé reporty, které data z Emailkampane.cz přehledně zobrazují. Marketingoví manažeři se kupříkladu dozvědí, z jakého důvodu se lidé ohlašují nebo které dny si jejich zprávy nejčastěji čtou.

Malá perlička na závěr – Emailkampane.cz obsahují funkci pro automatický převod křestního jména a příjmení do pátého pádu. Dokonce umí z křestního jména poznat i pohlaví a automaticky zvolit mužské či ženské oslovení.

eWay System s.r.o. je česká firma, založena v roce 2008. Zabývá se výhradně implementací svého vlastního systému pro podporu obchodu a řízení projektu eWay-CRM® a cílí zejména na malé a střední firmy. eWay-CRM® je unikátní řešení, zabudované přímo do aplikace Microsoft Outlook. Uživatelé pracují v důvěrně známém prostředí, nemusí se přepínat mezi více systémy a k datům mají přístup i v offline režimu.