Z fandovství si založil e-shop se snowboardy. Dnes má obrat přes 100 milionů Kč

Praha, 26. května 2014 – Roman Blažek si v roce 2000 otevřel první e-shop prodávající cenově dostupné snowboardy pod vlastní značkou Westige. Dnes má jeho firma obrat přes 100 milionů Kč a úspěšně expandovala již do 11 zemí světa. Jak to dokázal? Roman Blažek to prozradí osobně v druhém dílu moderované diskuse Eshopista. (TZ)

Před 14 lety zachytil Roman Blažek boom snowboardingu. Z fandovství si v roce 2000 otevřel kamennou prodejnu a jako první v republice začal s internetovým prodejem sportovních potřeb na Snowboards.cz. Na trh přinesl to, po čem byl hlad – cenově dostupné snowboardy pod vlastní značkou Westige. V době krize investoval do skladů, díky kterým má také dnes zastoupení v 11 státech světa. Z jeho e-shopu Snowboards.cz se stal stamilionový byznys.

Podobně jako u první moderované diskuse Eshopista nabídne také jeho pokračování 5. června v Praze inspirativní příběh úspěšného internetového podnikatele. Roman Blažek v moderované diskusi prozradí, jakým způsobem vybudoval svůj internetový obchod a proč se v době krize rozhodl – na rozdíl od řady konkurenčních projektů – dále investovat a expandovat. Díky konceptu otevřené diskuse zodpoví také veškeré dotazy publika.

Magdalena Divišová z pořádající společnosti ACOMWARE k tomu dodává: „Roman Blažek dokázal to, o čem mnoho lidí na internetu sní – sám vybudovat velký a úspěšný byznys. Do naší diskuse jsme jej pozvali, protože podrobnosti jeho životního příběhu jsou skutečně inspirativní. Na akci navíc poprvé prozradí, jakým způsobem se chce stát největším českým e-shopem se sportovním zbožím. Půjde o docela nečekané odhalení.“

Registrace k účasti v moderované diskusi Eshopista je otevřena do 3. června. Registrovat se můžete zde.

O projektu Eshopista.cz

Eshopista je otevřenou diskusní platformou, která přináší praktické zkušenosti internetových podnikatelů. Díky konceptu moderované diskuse 1 na 1 nabídne unikátní pohled na úspěšné i neúspěšné příběhy diskutujících, které doposud nebyly veřejně prezentovány. Posluchač díky tomu získá nejen inspiraci pro vlastní podnikání, ale především konkrétní poznatky o fungování české e-commerce.

  • 120 minut moderované diskuse 1 na 1

  • Jeden známý eshopista a jedno hlavní velké téma + vaše dotazy

  • Přibližujeme velké příběhy – sledujte videa, rozhovory a články

  • Networking mezi leadery eshopů a partnery projektu

Partneři projektu

Organizátorem projektu je konzultační společnost ACOMWARE, hlavními partnery jsou Asociace pro elektronickou komerci a nákupní rádce Heureka.cz. Dalšími partnery projektu jsou poté společnosti NetDirect, DPD, OnlinePeople, Pria, Programia, Uloženka, Oxy Online, Sunlight systems, Praguebest digital agency a Logio.