Internet Billboard získal Impression Media a Českou televizi

Ostrava 26. května 2014 — Internet Billboard (www.ibillboard.com), česká technologická špička v online reklamních technologiích, rozšířila řady svých klientů o Impression Media a Českou televizi. (TZ)

Impression Media, jedno z největších mediálních zastupitelství na českém trhu zasahující měsíčně přes 4 miliony lidí, přešlo na technologie iBILLBOARD AdServer. Současně také nabídlo část svého prostoru do prodeje formou RTB přes iBILLBOARD RTB. Tímto vstupem došlo k dalšímu navýšení zásahu iBILLBOARD RTB, které tak zasahuje více než 90 % české internetové populace, a měsíčně nabízí více než 2 miliardy zobrazení k prodeji formou RTB.

Česká televize přešla se správou svých webových aktivit na iBILLBOARD AdServer s tím, že nejvíce bude využívat oblast správy videoreklam. S více než 1.7 milionem lidí měsíčně a řadou webových aktivit je ČT unikátním zpravodajským charakterem a případné využití v RTB reklamě či programatickém nakupování by bylo rovněž zajímavé.

Co je iBILLBOARD AdServer

iBILLBOARD AdServer je moderní nástroj pro správu reklamního prostoru a reklamních kampaní. Umožňuje efektivní zpeněžení reklamního prostoru komukoliv, kdo na Internetu vydává obsah a potřebuje jej doplnit o reklamu. Nabízí celou řadu možností jak reklamní prostor vytěžit, zorganizovat rytmus kampaní, vybrat cílovou skupinu a mnoho dalšího. iBILLBOARD AdServer nabízí správu všech reklamních ploch, včetně mobilních i video formátů. Jeho velkou předností je přímé propojení s SSP systémem iBILLBOARD RTB, který pomáhá tím nejefektivnějším způsobem ke zpeněžení spravovaného prostoru.

iBILLBOARD AdServer si typicky pořizují majitelé webových stránek, mediální zastupitelství či reklamní a mediální agentury. Umožní jim nejenom spravovat reklamní prostor a kampaně, ale také velmi přesně cílit, řešit dostupné kapacity, plánovat, umožnit přístup klientům či inzerentům a poskytovat potřebné výstupy. iBILLBOARD AdServer je pomoci API (aplikační rozhraní) možné snadno propojit s dalšími systémy.

O společnosti Internet Billboard, a.s.

Historii Internet Billboard a.s. můžete sledovat od roku 1996, kdy stála u zrodu významných aktivit týkající se internetové inzerce, nejprve v podobě projektu Billboard.cz, následoval projekt AdServeru pod názvem BB Media, BBelements až po dnešní iBILLBOARD. Souběžně také běžely mediální projekty BB Kontext a BB Text, rozšíření aktivit do dalších evropských zemí.  Od roku 2012 je Internet Billboard nejrychleji rostoucí společností věnující se RTB (Real Time Bidding) s pobočkami v Turecku a Polsku.

Vlajkovou lodí společnosti je produkt iBILLBOARD Ad Platform, který nabízí plnou integraci produktů iBILLBOARD Ad Server a iBILLBOARD RTB, který funguje primárně jako SSP platforma.

Celkově Internet Billboard, a.s. spravuje reklamní prostor převyšující 20 miliard impresí měsíčně a technologické řešení je používáni ve střední a východní Evropě (Slovensko, Polsko, Turecko, Rusko, Maďarsko, Rumunsko, Lotyšsko, Estonsko či Litva). Společnost je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu internetového reklamního prostoru a reklamních kampaní. Produkty jsou určeny pro majitele malých i velkých webových stránek, agentury i mediální domy.