Internet BillBoard podporuje dobročinné projekty, přispěl handicapovaným sportovcům

Společnost Internet BillBoard finančně přispěla programu CrossFit pro handicapované nadace Colliery Srdcem. Jde o další z řady dobročinných projektů, které Internet BillBoard podporuje.

2018-11-01 15_49_30-Colliery Srdcem.png

Hlavním cílem sponzorského programu Internet BillBoard je rozvoj občanské společnosti nejen na Opavsku, kde společnost sídlí a působí. V této oblasti se zaměřuje hlavně na podporu charitativních projektů, které se zabývají vzděláváním, zlepšováním socio-kulturního prostředí a ochranou přírody.

Colliery Srdcem je dobročinný spolek, který podporuje mladé atlety a organizuje sportovní aktivity pro seniory a handicapované. Právě ty se Internet BillBoard rozhodl nyní podpořit.

„Peníze poputují na sportovní vybavení a spolufinancování CrossFitových tréninků pro handicapované. Bylo těžké rozhodnout, kterou z dobročinných aktivit Colliery Srdcem zasponzorujeme, zasloužili by si to všichni. Nakonec jsme se rozhodli podpořit CrossFit pro handicapované, protože si sportování často nemohou dovolit. Zároveň víme, že pravidelná sportovní aktivita přispívá k postupnému zlepšování jejich zdravotního stavu,” říká Ingrid Lorková, marketingová specialistka v Internet BillBoard.

„Podpory od Internet BillBoardu si velmi vážíme a jsme rádi, že u nás v regionu takovou firmu máme. Jejich sponzoringovým programem by se mohly ostatní společnosti inspirovat,” říká Stanislav Kupčík, předseda spolku Colliery Srdcem.

Dobročinné projekty do sponzorského programu Internet BillBoardu hledají samotní zaměstnanci. O tom, které z nich firma podpoří, rozhoduje dvakrát do roka komise složená z managementu společnosti. V posledním půlroce putovaly finance do Denního stacionáře Domovinka, bruslařského týmu Luigino.cz a již zmíněného dobročinného spolku Colliery Srdcem.

O společnosti Internet BillBoard, a.s.

Historii Internet BillBoard a.s. můžete sledovat od roku 1996, kdy stála u zrodu významných aktivit týkajících se internetové inzerce, nejprve v podobě projektu Billboard.cz, později v BB Media Projektu. Následovaly projekt BB Kontext a BB Text a rozšíření aktivit do dalších evropských zemí. Od roku 2012 je Internet BillBoard nejrychleji rostoucí společností věnující se RTB (Real Time Bidding) s pobočkami v Turecku a Polsku.

Technologie Internet BillBoardu umožní vydavatelům plně spravovat nejen reklamní plochy, ale i konkrétní kampaně. Ad Server se postará o správu kampaní objednaných klienty i koupených přes automatické inzertní tržiště, SSP zajistí efektivní využití prostoru, který umí inzerentům nabídnout programatickou cestou. iBILLBOARD RTB inzerentům zpřístupňuje reklamní plochy největších vydavatelů z celé Evropy a z jednoho místa umožňuje reklamu nakupovat, spravovat, optimalizovat i dostávat potřebné reporty. Poptávky zpracovává v reálném čase podle požadavku na umístění i cílení a postará se tak o nákup za nejvýhodnější cenu s ohledem na rozpočet i cíle.

Celkově Internet BillBoard, a.s. spravuje reklamní prostor převyšující 20 miliard impresí měsíčně a technologické řešení je používáno ve střední a východní Evropě (Slovensko, Polsko, Turecko, Maďarsko, Rumunsko, Lotyšsko, Estonsko či Litva). Společnost je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu internetového reklamního prostoru a reklamních kampaní. Produkty jsou určeny pro majitele malých i velkých webových stránek, agentury i mediální domy.

 

Reklamy