Filmy Google Play dostupné už i v České republice

Praha, 19. června 2014: Společnost Google zpřístupňuje uživatelům v Čechách další populární službu v rámci multimediální online platformy Google Play (play.google.com). Kromě aplikací, her, knih a hudby si od dnešního dne mohou uživatelé půjčit či zakoupit
i filmy. Služba Filmy Google Play nabízí desítky tisíc titulů od největších hollywoodských studií až po klasické filmy a je dostupná přes smartphone, tablet či počítač. (TZ)

“Intenzivně jsme spolupracovali s našimi partnery z filmového odvětví na tom, abychom po aplikacích, hrách, knihách a hudbě mohli spustit dlouhodobě očekávanou službu Filmy Google Play
i v České republice,” říká Michal Zachar, marketingový manažer Googlu, a dodává: “Google Play nabízí nové filmy i klasiku, kterou si mohou uživatelé zapůjčit nebo koupit a sledovat je na kterémkoliv ze svých zařízení, ať už mají tablet s Androidem nebo iPhone. Můžou se začít dívat na film na svém počítači, a pokud se potřebují přemístit, pokračují v jeho sledování třeba na tabletu.”

Služba Filmy Google Play (www.google.com/play/movies) nabízí českým uživatelům filmy ve standardním i vysokém rozlišení z produkce velkých mezinárodních filmových studií jako Universal, Paramount Pictures, Warner Bros, 20th Centruy Fox nebo Sony Movies. Součástí nabídky jsou kromě klasiky i filmové novinky jako například: 300: Vzestup říše, Zimní příběh, Gravitace nebo Zpátky do ringu. Další obsah bude postupně přibývat.

Uživatelé si film mohou zapůjčit na 30 dní, nebo si ho koupit a mít k němu neomezený přístup. Filmy můžou sledovat na různých zařízeních s operačním systémem Android a iOS, nebo jednoduše přes webové rozhraní na počítači, a to i bez přístupu na internet. Ceny filmů za zapůjčení ve standardním rozlišení začínají již na 20 Kč, známé tituly jsou k dispozici od 59 Kč. U zakoupených filmů cena se pohybuje od 99 Kč a filmové hity jsou k dispozici od 200 Kč.

Možností, jak se dostat k digitálním filmům, je několik:

  • Zařízení s OS Android – uživatelé smartphonů nebo tabletů s Androidem kliknou na aplikaci obchodu Google Play, kde si vyberou film, který si mohou prohlédnout přímo na zařízení prostřednictvím aplikace Filmy Google Play (play.google.com/store/movies), nebo si ho mohou stáhnout do svého zařízení s Androidem a podívat se na něj později, aniž by potřebovali datové připojení.

  • Zařízení s iOS – uživatelé iPhonů a iPadů si mohou stáhnout aplikaci Filmy Google Play
    z online obchodu App Store. Filmy si mohou půjčit nebo zakoupit na stránce obchodu Google Play (play.google.com). Zapůjčené nebo zakoupené filmy jsou okamžitě dostupné ke zhlédnutí v aplikaci Filmy Google Play na zařízení s iOS.

  • Počítače – uživatelé s počítačem mají možnost koupě nebo přístupu k digitálnímu obsahu prostřednictvím webové stránky obchodu Google Play (play.google.com/store/movies)

Další informace o službě jsou dostupné na webové stránce play.google.com/movies.

O společnosti Google Inc.

Společnost Google, jakožto globální technologický lídr, se snaží neustále vylepšovat způsob propojování lidí
a informací. Inovace Googlu v oblasti vyhledávání a reklamy umožnily společnosti získat vedoucí pozici na internetu a vytvořit jednu z nejznámějších světových značek.

Google Česká republika

Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 51% podílu na trhu vyhledávání (Toplist, 2. týden 2011). Google od otevření pobočky uvedl na český trh zhruba stovku lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v Čechách mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense. Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder). V roce 2011 byl uveden projekt Google+, který portfolio Google služeb sjednocuje a propojuje. Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.). V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledávání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře http://sites.pressatgoogle.com/cz.

Technická podpora pro české uživatele

Pro více informací o produktech Google mohou čeští uživatelé kontaktovat komunitu laiků, vývojářů a IT pracovníků na portálu www.GUG.cz. Jde o externí projekt, který kromě technické podpory ve spolupráci s inženýry z Googlu, nabízí i širokou škálu novinek, diskusních fór a odborných přednášek.