Ředitelkou internetového obchodu SPINK.cz se stala Eva Pavlíková

(Praha 27. 6. 2014) – Nová produktová strategie, intenzivnější marketingová komunikace a zahraniční expanze budou nové úkoly podnikatelky Evy Pavlíkové. Valná hromada společnosti Sales Growth Czech ji jmenovala do pozice ředitelky e-shopu SPINK.cz. (TZ)

„Už delší dobu si uvědomujeme, že firma po čtyřech letech vývoje potřebuje pevnější ruku a přesněji zacílenou strategii. Mým úkolem nyní je být tváří firmy a dát jí také novou duši,“ říká šéfka e-shopu Eva Pavlíková. „Aktuálně nejdůležitějším rozhodnutím bude nová segmentace zákazníků a rozšíření skladby sortimentu, který chceme nabízet,“ dodává nová ředitelka.

Eva Pavlíková se v minulosti věnovala vedení IT projektů ve velkých firmách jako je Veolia Voda, Sitronics Telecom Solutions nebo Tesco. V roce 2012 se stala spolumajitelkou společnosti Sales Growth Czech provozující e-shop SPINK.cz. Je absolventkou Českého vysokého učení technického v Praze, domluví se anglicky a německy.

Mezi její koníčky patří běh, jízda na kole, squash, jóga, ráda se vzdělává a jejím velkým hobby je také svět byznysu.

Firma současně jmenovala Kryštofa Turnovského manažerem provozu. Kryštof v e-shopu pracuje od roku 2011, od práce skladníka a později prodavače se vypracoval na vedoucího kamenné prodejny. Turnovský vystudoval Střední odbornou školu multimediální a propagační tvorby, mluví anglicky.

Stávající ředitel Petr Břicháček se bude věnovat novým projektům společnosti, jako je ProdejToDal, který ulehčuje život zákazníkům tím, že jejich nepotřebné věci výhodně prodá a prodlužuje tak životní cyklus výrobků.

::

SPINK.cz je e-shop prodávající kompletní sortiment spotřebního zboží. Specializuje se zejména na kávovary, výrobníky limonád, potravinářský a drogistický sortiment. Obchod má více než 100 tisíc spokojených zákazníků v šesti zemích světa, kromě Česka a Slovenska dodává také do Polska, Maďarska, Rakouska a Německa. Firma má na skladě sto tisíc kusů zboží a kromě e-shopu provozuje také tři kamenné prodejny s kompletním sortimentem k přímému nákupu. Provozovatelem značky je společnost Sales Growth Czech, v roce 2012 dosáhla firma obratu 41,5 milionu korun.