Toshiba si na PR a marketing pro český a slovenský trh vybrala agenturu FYI Prague

Praha 15. července 2014 – Japonská technologická společnost Toshiba, pátý největší výrobce osobních počítačů na světě a jeden ze zásadních technologických inovátorů, si pro PR a marketingové služby v České republice a na Slovensku vybrala novou agenturu. Stala se jí agentura FYI Prague, s jejíž pomocí chce Toshiba posílit pozici značky a výrazněji se profilovat v segmentu notebooků, tabletů a televizorů pro B2C i B2B. (TZ)

V rámci spolupráce zajistí FYI Prague kompletní servis v oblasti produktového PR pro B2B a B2C (notebooky, tablety), TV a v neposlední řadě korporátní PR. Zároveň se postará o realizaci dalších dílčích marketingových a produkčních aktivit. Smlouva byla podepsána k 1. červenci 2014 na dobu neurčitou.

“Toshiba vždy patřila k předním hráčům v oblasti IT. Příští rok například oslavíme 30 let od uvedení prvního notebooku na trh. Pozici leadera inovací si chceme i nadále udržet a na českém a slovenském trhu prohloubit její vnímání,” uvádí Michal Houdek, Head of Public Relations Europe. “FYI Prague považujeme za partnera, který v sobě spojuje významné zkušenosti s PR na poli IT a zároveň nabízí plné nasazení s dostatečně osobním přístupem v rovině konzultací. V tomto ohledu tedy plně vyhovuje nárokům naší společnosti.“

O společnosti TOSHIBA

Společnost Toshiba je předním světovým dodavatelem a zlepšovatelem průkopnických špičkových technologií, diverzifikovaným výrobcem a dodavatelem moderních elektronických a elektrických produktů, zahrnujících informační a komunikační systémy, digitální spotřební elektroniku, elektronická zařízení a součástky, systémy pro elektrárny včetně atomových, systémy pro průmyslovou a společenskou infrastrukturu a domácí spotřebiče. Společnost Toshiba byla založena v roce 1875 a dnes provozuje globální síť více než 740 společností s 204 000 zaměstnanci po celém světě, s ročními tržbami překračujícími 6,3 biliónu jenů (68 miliard dolarů).

O agentuře FYI Prague
PR a marketingová agentura FYI Prague se zaměřuje na media relations aktivity, branding a special affairs. Specializuje se především na segment IT/TELCO, spotřební elektroniky, e-commerce a další technologie. Mezi její aktuální klienty patří T-Systems, Tokoz, Metrostav Development, LawTech, Inveo nebo Neogenia.