UniCredit Bank s crowdsourcingem na Twitteru

Kampaň UniCredit Bank s doktorskou tematikou, která promuje především nové a unikátní U konto, bude nově také na Twitteru. Ve spolupráci se social media agenturou Socialsharks se UniCredit Bank v tomto konceptu zaměřuje na zpětnou vazbu od klientů českých a slovenských bank. (TZ)

Zúčastnit s mohou všichni uživatelé Twitteru,  stačí s hashtagem #DrBanka tweetnout, co jim nejvíce vadí na českých a slovenských bankách.

Pro lepší zapojení do crowsourcingu  byla vytvořena také jednoduchá microsite www.drbanka.cz (a její slovenská verze na www.drbanka.sk), kde jsou k dispozici základní instrukce, a také se na ní sbírají tweety označené daným hashtagem.

Ze všech tweetů, které se na Twitteru objeví, bude nakonec vybráno několik nejzajímavějších a nejpodnětnějších, které sám doktor Banka v podání známého herce Martina Stránského ve videu přečte, okomentuje a následně také odmění.

UniCredit Bank se zajímá nejenom o to, co lidé od banky očekávají a potřebují, ale také je otevřena novým podnětům z řad uživatelů československého Twitteru.

Do crowdsourcingu se s pomocí hashtagu #DrBanka může zapojit kdokoli s profilem na Twitteru až do konce července. Následovat bude vyhodnocení a ocenění nejpřínosnějších názorů.