Infor podepsal globální rámcovou smlouvu s Kempinski Hotels

PRAHA – 6. srpna 2014 – Společnost Infor, přední poskytovatel podnikového aplikačního softwaru s více než 70 000 zákazníky, oznámila, že Kempinski Hotels Europe, nejtradičnější řetězec luxusních hotelů, podepsal novou globální rámcovou smlouvu o nasazení řešení Infor EzRMS.  Prvním evropským hotelem, který bude využívat výhod nového řešení a čtvrtým celkově ze seznamu 73 pětihvězdičkových hotelů ve 31 zemích světa, bude Hotel Adlon Kempinski Berlin. Řešení Infor EzRMS bude provozováno v hostovaném modelu Software-as-a-Service (SaaS) a umožní manažerům hotelů Kempinski optimalizovat a zvyšovat obrat s využitím výkonných predikovacích a optimalizačních nástrojů. (TZ)

Hlavním cílem nasazení aplikace je lepší pochopení korelace dat mezi obratem a cenami služeb. Po detailním vyhodnocení nabídek se společnost Kempinski rozhodla využít rozšířené funkcionality Infor EzRMS a nástroje Total Revenue Management. Manažeři zodpovědní za obrat získají přínosy z integrovaného nástroje, který umožňuje detailně reportovat, analyzovat data konkurentů, predikovat, dynamicky stanovovat ceny, tvořit rozpočty, řídit kontrakty a podnikovou výkonnost, a sledovat online reputaci. Analýza transakčních dat také poskytne lepší přehled a možnost se lépe rozhodovat. Centrála společnosti Kempinski bude moci využívat regionálního a centrálního pohledu na data včetně jednotlivých složek příjmů, obchodních kanálů, společností, typů pokojů, očekávaných příjmů apod.

„I jako nejstarší řetězec luxusních hotelů v Evropě neustále hledáme inovace v oblasti pohostinství, aniž bychom jakkoliv ztráceli tradiční kouzlo naší značky,“ řekl Riko van Santen, viceprezident v Kempinski Hotels. „To je důvod, proč jsme zintenzivnili naše partnerství se společností Infor. Máme stejný pohled na budoucnost pohostinského odvětví a věříme společnosti Infor jako strategickému partnerovi a přednímu dodavateli řešení na globálním trhu.“

Infor EzRMS je součástí Infor CloudSuite Hospitality™, sady odvětvově-specifických cloudových řešení. Tato platforma pomůže manažerům zodpovědným za tvorbu obratu integrovat relevantní informace jako například data o reputaci, kontextovou webovou analýzu a předpovědi počasí. Data z Infor EzRMS jsou navíc využívána v dalších aplikacích Infor, např. v řešení Infor Human Capital Management (HCM) pro efektivnější plánování lidských zdrojů nebo v Infor Dynamic Enterprise Performance Management (d/EPM), jež pomáhá hotelům řídit výkonnost a ziskovost sledováním predikcí, příjmů a nákladů.

„Hotel Adlon Kempinski Berlin je bezpochyby jedním z nejuznávanějších hotelů na světě a skutečnou výkladní skříní německého pohostinského odvětví. Skutečnost, že se hotel Adlon rozhodl migrovat na Infor EzRMS jako jeden z prvních hotelů řetězce Kempinski je důkazem našeho lokálního přístupu a strategie dodávat prvotřídní služby a podporu prostřednictvím našich odvětvově-specifických řešení,“ řekl Wolfgang Emperger, viceprezident řešení Infor Hospitality pro oblast EMEA. „Klíčovými faktory pro rozhodnutí zvolit řešení Infor EzRMS byly naše nástroje pro predikci, prověřená schopnost zvyšovat podnikovou výkonnost a nabídka lokálních znalostí a podpory.“

O Kempinski Hotels

Se vznikem v roce 1897 je Kempinski Hotels nejstarším evropským řetězcem luxusních hotelů. Bohatý odkaz v oblasti osobních služeb a dokonalá úroveň pohostinství je doplněno o exkluzivitu a individualitu každého hotelu. Kempinski nyní řídí portfolio 73 pětihvězdičkových hotelů ve 31 zemích a neustále doplňuje nová hotelová zařízení v Evropě, na Středním Východě, v Africe a Asii. Každý z hotelů odráží sílu a úspěch značky Kempinski, aniž by ztratil svou vlastní tradici. Portfolio hotelů zahrnuje historické nemovitosti, hotely velkoměstského stylu, speciální rezorty a prestižní rezidence. Každý z nich má úroveň, kterou hosté očekávají od značky Kempinski, a přitom si zachovává kulturní tradice dané lokality. Kempinski je zakládajícím členem Global Hotel Alliance (GHA), největší globální aliance nezávislých hotelových řetězců, který letos oslaví 10 výročí svého založení.

O společnosti Infor

Infor zásadně mění způsob sdílení a využívání podnikových informací, a pomáhá tak více než 70 000 zákazníkům ve 194 zemích zefektivňovat podnikání, řídit obchodní růst a rychle se přizpůsobovat změnám v oblasti obchodní poptávky. Infor nabízí odvětvově-specifické aplikace a sady vyznačující se rychlostí a inovativním, uživatelsky zaměřeným designem, který je jednoduchý, přehledný a elegantní. Infor poskytuje flexibilní způsoby nasazení softwaru, které nabízejí nejrůznější možnosti jeho provozování, včetně cloudu, on-premise či hybridního modelu. Více informací naleznete na www.infor.com.

Zákazníky společnosti Infor je:

 

  • 19 z 20 největších leteckých výrobců

  • 12 ze 13 největších firem z high-tech průmyslu

  • 10 největších farmaceutických společností

  • 84 ze 100 automobilových subdodavatelů

  • 23 z 50 největších amerických nemocnic

  • 43 z 50 největších průmyslových distributorů

  • 26 z 35 největších globálních maloobchodních řetězců

  • 5 z 10 největších pivovarů