Azlan přichází s novým webem pro HP partnery a mottem „Think Big“

Praha, 18. 8. 2014 – Azlan, VAD divize společnosti Tech Data Distribution, uvádí nový webový portál www.hp.azlan.com. Ten má napomoci HP partnerům v růstu podnikání a nese motto „Think Big“, tedy „myslete ve velkém“.  Nové webové stránky pro HP partnery jsou dostupné v 11 jazycích včetně češtiny a usnadňují resellerům HP napříč Evropou přístup k nástrojům Azlan Toolkit, unikátní sadě nástrojů navržených tak, aby jim pomohly v růstu prodejů HP řešení. Reselleři mohou využívat tyto nástroje společně se znalostmi HP řešení a profesionálními službami Azlanu, value-added distributora síťových produktů, serverů, úložných a softwarových řešení. (TZ)

Nový vzhled stránky především zjednodušil navigaci. HP reselleři se mohou přihlásit prostřednictvím svého online účtu přes InTouch, on-line systém Tech Data Distribution.

„Jako přední distributor s přidanou hodnotou produktů HP v Evropě je Azlan připraven podporovat HP resellery a pomáhat jim, aby – pokud se jedná o jejich růstové ambice – mysleli ve velkém, tedy Think Big,“ řekl Stephen Cant, Director for HP Enterprise Group v Azlanu. „Prostřednictvím našich nových partnerských stránek dáváme HP resellerům přístup ke všem zdrojům, které potřebují, aby mohli plně využít výhod statusu HP partnera a také plně využívat znalosti a zdroje Azlanu k aktivnímu růstu jejich podnikání. Naším cílem je, aby byl Azlan vnímán jako číslo jedna pro potřeby všech HP resellerů.“

Komplexní nástroje Azlan Toolkit jsou navrženy tak, aby prostřednictvím přístupu k odborným znalostem a zdrojům pomáhaly HP partnerům reagovat na výzvy, kterým čelí při budování svého byznysu – snadněji plnit klíčové úkoly, od zisku HP akreditace po vytváření nových a ziskových obchodních příležitostí. Nástroje mohou být využity v podnicích všech velikostí a ve spojení s vnitřními zdroji mohou vést ke splnění obchodních cílů. Nástroje Azlan Toolkit, které jsou nově zpřístupněny pro HP partnery, jsou tyto:

• TD Academy – online vzdělávací platforma plná interaktivních e-learningových modulů a nástrojů, které pomáhají resellerům zlepšovat jejich obchodní dovednosti a akcelerovat jejich prodeje

• TD Azlan Partner Marketing – výkonný nástroj pro tvorbu kampaní umožňující rychlý a efektivní vstup na trh, obsahuje přizpůsobitelné šablony, v nichž si partneři mohou upravovat grafiku i obsah. Tento nástroj umožňuje partnerům připravovat kampaně velmi snadno a rychle

• TD Azlan Social – zjednodušuje komunikaci se zákazníky na sociálních sítích, umožňuje připravit předem příspěvky a rozšiřovat tak síť zákazníků

• iQuote – Azlan implementace HP konfiguračního nástroje na bázi cloudu pro vytváření cenových nabídek umožňuje partnerům rychle vytvořit a ověřit cenovou nabídku, potvrdit cenu a zkontrolovat dostupnost konkrétních HP řešení; usnadňuje rozhodování v reakci na konkurenční nabídky

• InTouch – poskytuje resellerům přístup v reálném čase k informacím o ceně a skladových zásobách HP řešení, díky čemuž je celý objednávkový proces efektivnější

• License Online – zajišťuje, aby partneři nezmeškali žádnou příležitost prodávat HP pozáruční servis. Systém zahrnuje automatické připomenutí i generování nabídek pro prodloužení servisního pokrytí. Díky tomu mohou obchodní partneři zvýšit své roční příjmy a zlepšit služby zákazníkům.

Na nové stránce mohou reselleři dále najít detaily současných HP promoakcí, informace o HP řešeních konvergované infrastruktury, síťových produktech, serverech, datových úložištích, servisu a exkluzivním programu Signature. Partneři, kteří chtějí pozvednout své odborné znalosti a obchodní dovednosti na vyšší úroveň, mají k dispozici další možnosti akcelerace byznysu včetně možnosti spolupráce s konzultanty v oblasti návrhu řešení, implementace a integrace. Kromě toho mohou reselleři využívat služby Azlan Business Solutions Centres, kde si mohou sami vyzkoušet nebo svým zákazníkům ukázat jednotlivá řešení.

Pro návštěvu nové webové stránky přejděte na www.hp.azlan.com nebo kontaktujte místní HP obchodní tým.

Více informací o VAD divizi Azlan naleznete na www.azlan.cz, o společnosti Tech Data Distribution pak na www.techdata.cz a www.techdata.sk.

O společnosti Tech Data Distribution

Firma Tech Data Distribution, s.r.o., je přední distributor výpočetní a komunikační techniky, digitální spotřební elektroniky a software pro český a slovenský trh. Společnost byla založena v polovině roku 1991 v Praze pod názvem Expert & Partner. V dubnu 1993 se stala součástí celoevropské distribuční sítě Computer 2000, vlastněné od roku 1999 americkou distribuční firmou Tech Data Corporation. V distribuční nabídce Tech Data Distribution naleznete produkty nejdůležitějších výrobců ze všech oblastí výpočetní a komunikační techniky. V březnu 2004 úspěšně proběhla integrace společnosti Azlan. K obsluze svých zákazníků využívá logistické centrum v Boru u Tachova, které v rámci Tech Data Corporation patří mezi největší na světě.

O společnosti Tech Data Corporation

Společnost Tech Data Corporation je předním světovým distributore, kterm produktů, řešení a služeb v oblasti informačních technologií. Díky propracované logistice a službám s přidanou hodnotou pomáhá 115 000 resellerům ve více než 100 zemích po celém světě efektivně uspokojovat požadavky koncových uživatelů na nejrůznější technologie.  Společnost se umístila v žebříčku Fortune 500 na 111. místě a dosáhla tržeb ve výši 26,8 mld. USD za poslední fiskální rok, který skončil 31. ledna 2014. Více informací najdete na: www.techdata.com.