Dobrý web testoval rozhraní bankomatů Air Bank

Praha, 21. srpna 2014 – Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, dnes realizoval uživatelské testování prototypu upraveného rozhraní bankomatu Air Bank. Papírový model bankomatu se zabudovaným dotykovým displejem a interaktivním prototypem upraveného rozhraní byl umístěný přímo na pobočce banky ve Vodičkově ulici v Praze a respondenty byli skuteční klienti Air Bank. Společnost tak navazuje na dlouhodobou spolupráci s agenturou Dobrý web v oblasti uživatelského výzkumu. (TZ)

“Testování má především ověřit srozumitelnost a použitelnost aplikace, díky níž koncový uživatel z bankomatu vybírá peníze nebo mění PIN,“ říká Jiří Suchý, ředitel pro digitální strategie v Dobrém webu, a dodává: “Air Bank se díky tomuto testování řadí k jedněm z mála společností, které v přirozeném prostředí testují kompletní uživatelský prožitek svých zákazníků a jsou tak v uživatelském přístupu o krok dál před svou konkurencí.“

O Dobrém webu

Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web navíc pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.

Více informací naleznete na www.dobryweb.cz

Sledujte Dobrý web také na sociálních sítích: Facebook, Twitter, LinkedIn či Google+