Praha, 1. září 2014 – Je pravidlem, že nabídka předchází poptávku, toto pravidlo však vyvrací nový hráč na poli firemních kalendářů a diářů, společnost AVEDAY a.s. Ta totiž vznikla právě na základě poptávky ze strany firemních zákazníků a přináší jim tak personalizované tištěné kalendáře a diáře na míru ušité právě pro potřeby dané firmy. (TZ)
Standardní pojetí výroby reklamního kalendáře či diáře, kdy klient dostane katalog, vybere si výrobek a nechá si na něj vytisknout nebo vyrazit logo, je pro AVEDAY jen začátkem. AVEDAY totiž není jen výrobce, ale i poradce, který klientovi poradí s celkovým konceptem a pojetím reklamního předmětu. Ve finále tak vyražené logo na obalu diáře může doplnit např. obsah ve formě pozvánek na veletrhy, upozornění na významná výročí firmy, důležité kontakty či informace o představení nových výrobků.
„Našim zákazníkům nabízíme nejen širokou škálu kvalitních výrobků s kalendáriem (diáře, stolní a nástěnné kalendáře), které je možno individualizovat firemní grafikou, ale také zakázkovou výrobu přesně podle jejich potřeb a přání. Náš tým vždy dokáže poradit a současně navrhnout zajímavé řešení k plné spokojenosti našich zákazníků,” říká Kamil Tarabein, ředitel AVEDAY a.s.
AVEDAY je tak jakousi reklamní agenturou a nakladatelstvím v jedné firmě a tyto dvě, zdánlivě neslučitelná, odvětví spojuje tak, aby klientovi poskytla servis, který jde daleko za výrobu standardního reklamního předmětu. Vše je vytvářeno s ohledem na již nastavenou marketingovou komunikaci klienta a vhodně tak doplňuje další komunikační a marketingové kanály firmy.
„Kalendáře a diáře jsou jedním z mála produktů a reklamních předmětů, který je na očích zákazníků, obchodních partnerů či zaměstnanců každý den,“ doplňuje Kamil Tarabein.
Kompletní nabídku kalendářů a diářů naleznete na www.aveday.cz.
O AVEDAY
Společnost AVEDAY a.s. vznikla v roce 2014 a zabývá se výrobou reklamních výrobků s kalendáriem – diáře, stolní a nástěnné kalendáře. Zásadní výhodou AVEDAY je spojení poradenského servisu ve formě reklamní agentury se samotnou výrobou (nakladatelstvím). Reklamní diáře a kalendáře tak nenesou pouze klientovo logo, ale také personalizovaný obsah, který koresponduje s důležitými událostmi a komunikuje tak vhodně příběh dané firmy.