Genesys je lídrem v oblasti infrastruktury kontaktních center

Již pošesté v řadě byla společnost Genesys ve zprávě Gartner Magic Quadrant oceněna jako lídr trhu ve dvou kritériích: komplexnosti vize a schopnosti jejího naplnění (TZ)

PRAHA, 5. září 2014 – Společnost Genesys, přední poskytovatel zákaznických služeb a řešení pro kontaktní centra, oznámila, že byla letos pošesté v řadě jmenována celosvětovým lídrem ve zprávě Magic Quadrant společnosti Gartner. Zpráva Magic Quadrant v rámci hodnocení infrastruktury kontaktních center posuzovala prodejce kontaktních center na základě komplexnosti vize a schopnosti jejího naplňování. V rámci nezávislé analýzy společnosti Gartner jsou prodejci zařazeni do jednoho ze čtyř kvadrantů: vizionáři; hráči ve specifickém segmentu vyplňujícím mezeru na trhu; vyzyvatelé a lídři.

„V loňském roce jsme v Genesys pracovali na realizaci naší vize vytvoření co nejkomplexnějšího technického řešení vhodného pro cloudová call centra, i pro hardware v kontaktních centrech přímo u klientů. Šlo nám o to, nabídnout našim partnerům takové řešení péče o zákazníky, které bude vhodné pro firmy všech velikostí a úrovní a bude zároveň dostatečně jednoduché,“ řekl Paul Segre, prezident a generální ředitel společnosti Genesys. „Jsme hrdí, že jsme získali ocenění ,lídr‘ v Gartner Magic Quadrantu pro oblast infrastruktury kontaktních center již pošesté v řadě.“

Společnost Genesys oceněna za nejkomplexnější vizi

V aktuálním ročním hodnocení infrastruktury kontaktních center v rámci reportu Magic Quadrant společnosti Gartner byla společnost Genesys již čtvrtý rok po sobě oceněna jako nejlepší v celistvosti vize.

Zpráva říká, že „k tomu, aby byla kontaktní centra efektivní, vyžadují širokou škálu funkcí, architektury, řešení a služeb… Stále častěji proto manažeři kontaktních center upřednostňují nákup vetší části či veškeré infrastruktury kontaktního centra od jednoho prodejce v rámci souhrnné dodávky. Důvodem je snaha o snazší a trvalou integraci, komplexní reporting a jednodušší správu systému. Proto jsou tak oblíbená řešení předních dodavatelů infrastruktury kontaktních center, která nabízejí kompletní portfolia řešení zahrnující v sobě jak jejich vlastní produkty, tak propojení s produkty jejich partnerů a strategických dodavatelů.“

Nástroj Genesys Customer Experience Platform zajišťuje, že se péče a podpora, kterou organizace nabízejí, vyrovnají očekáváním jejich zákazníků, a umožňuje, aby komunikace se zákazníky byla přiměřená. Bude-li účinně nastaveno pracovní vytížení odpovídajícího počtu zaměstnanců u každé komunikace se zákazníkem, budou moci malé i velké organizace poskytovat trvalou kvalitu služeb bez ohledu na kontaktní místo, kanál či typ komunikace, a to i napříč odděleními: obchodním, marketingovým či oddělením péče o zákazníky. Řešení Customer Experience Platform je k dispozici ve variantách: Premium Edition pro malá a střední kontaktní centra, Business Edition pro střední kontaktní centra a Enterprise Edition pro velká kontaktní centra.

O zprávě Magic Quadrant

Společnost Gartner nepodporuje žádného dodavatele, produkt ani službu, které zmiňuje ve svých výzkumech. Rovněž neradí uživatelům technologií, aby si vybírali pouze dodavatele s nejvyšším hodnocením. Výzkumné publikace Gartner vyjadřují názor výzkumné společnosti Gartner a neměly by být vydávány za všeobecný fakt. Společnost Gartner negarantuje jakékoli záruky, ať již výslovné či implicitní s ohledem na tento výzkum, a to včetně jakýchkoli záruk prodejnosti či vhodnosti řešení pro konkrétní účel.

O společnosti Genesys

Genesys je předním světovým dodavatelem řešení a technologií pro kontaktní centra v cloudu i pro hardware stávajících call center. Pomáháme značkám všech velikostí růst pomocí skvělé péče o zákazníky. Řešení Genesys Customer Experience Platform optimalizuje komunikaci se zákazníkem všemi kontaktními místy, kanály a typy komunikace a pomáhá, aby se ze zákazníků firmy stali její obhájci. Více než 4500 kontaktních center v 80 zemích světa využívá technologie Genesys a každý den jejich prostřednictvím vyřídí 100 milionů digitálních a hlasových požadavků svých zákazníků. Navštivte nás na www.genesys.com.