Ostrava, 17. září 2014 – OKIN Business Process Services (dále jen „OKIN BPS“), divize skupiny OKIN GROUP, oznámila změnu ve vedení. Do funkce jejího výkonného ředitele byl nově jmenován Dan Smith, jehož cílem bude dále upevňovat silnou pozici OKIN BPS na českém trhu v oblasti outsourcingu podnikových procesů. Ve funkci nahradil Radomíra Sabelu, který divizi vedl od roku 2011. (TZ)
„V OKIN BPS budu mít na starosti řízení ostravského i pražského týmu, se kterými budu usilovat o rozšiřování klientského portfolia a o založení nových delivery center v zahraničí,“ říká Dan Smith a pokračuje: „Mým cílem je pomoci globálním i lokálním firmám k urychlení růstu výnosů a plnění zisku a přispět tak k větší spokojenosti koncových uživatelů v segmentech B2B i B2C. Kromě vysoké produktivity v řízení velkoobjemových transakčních procesů se budu společně s oběma týmy soustředit na špičkovou podporu klientů a koncových uživatelů, a to zjednodušením procesů, vysokou flexibilitou na přání klienta a nekompromisní kvalitou dodávaných služeb s cílem dosáhnout plné spokojenosti zákazníka.“
Dan Smith (42 let) pracuje v OKIN BPS od roku 2011 a na nové místo přichází z pozice provozního ředitele, ve které měl na starost více než 900 zaměstnanců. Předtím působil především v bankovním sektoru ve Spojených státech amerických, kde pracoval například pro Bank of America nebo Regions Bank. Dan Smith pochází z USA, kde vystudoval College of William and Mary. Mezi jeho koníčky patří rodina, literatura a historie.
O společnosti OKIN GROUP, a. s.
OKIN GROUP je přední dodavatel efektivních řešení na míru pro podniky ve střední a východní Evropě
i v dalších regionech. Na českém trhu působí od roku 1993 a má více než 2000 zaměstnanců. Mezi nejdůležitější značky skupiny patří OKIN BPS a OKIN FACILITY.
OKIN BPS patří mezi největší poskytovatele business process services (BPS) v České republice s globální nabídkou svých služeb. Jejím hlavním klientem je jedna z největších světových telekomunikačních společností Verizon Enterprise Solutions, které OKIN BPS poskytuje své služby ze dvou ostravských a jednoho pražského centra. Záběr dodávaných služeb zahrnuje celý životní cyklus dodávky, od podpory prodeje, technologického návrhu řešení, plánování páteřních sítí a konzultační činnosti, přes ověřování, zpracování a kompletaci objednávek, projektové řízení či nastavování a programování koncových zařízení až po služby zákaznické, administrativní a technické podpory. OKIN BPS standardně podporuje všechny své zákazníky v pěti jazycích (angličtina, němčina, francouzština, italština a španělština) a v osmi dalších dle aktuálních požadavků na území Evropy, Blízkého východu a Afriky.