Praha 22. září 2014 – Společnost SAS Institute, celosvětový lídr v oblasti Business Analytics, pořádá na podzim tradiční odborná setkání pod názvem SAS Roadshows. Setkání přinesou pohled na nové trendy v jednotlivých oblastech – řízení vztahů se zákazníky, analytika a veřejný sektor. SAS Roadshows se konají v hotelu Holiday Inn na pražském Vyšehradě. Vstup bude po registraci na webu zdarma. (TZ)
SAS CUSTOMER INTELIGENCE ROADSHOW 24. září 2014
Tradičně silným tématem, které se prolíná všemi oblastmi byznysu, je SAS Customer Intelligence Roadshow (CI Roadshow), která se, stejně jako každý rok, zabývá tématy řízení zákazníků a efektivní komunikací. „Zákazník je hybnou silou pro každou společnost nebo vaše podnikání a pochopit jeho chování a očekávání je to nejdůležitější, co potřebujete znát. Pokud víte, co od vás zákazníci očekávají, je na čase řešit detailnější otázky – jak vybrat nejvhodnější nabídku pro zákazníka a zároveň pro vás? Jak zachytit zákazníka tam, kde se právě nachází a doručit mu nabídku v reálném čase? Jak do toho všeho zapojit nové technologie a digitální marketing? Na SAS CI Roadshow nabídneme konkrétní odpovědi na konkrétní otázky,“ říká Lucie Staňková, Business Consultant CI ve společnosti SAS.
CI Roadshow nabídne praktické zkušenosti českých i zahraničních společností. Banka s netradičním názvem CheBanca!, která přinesla na italský finanční trh novou zkušenost nejen díky svému modernímu stylu a designu, nabídne své zkušenosti s rozhodováním v reálném čase, které vedlo ke zvýšení zákaznické spokojenosti. Společnost GE Money prozradí, jak zlepšit výsledky stávajících kampaní a společnost Centrum Holdings nás seznámí s trendy pro digitální marketing v roce 2015. „Bannerová reklama na internetu se ještě před několika lety prodávala „printovým“ způsobem: klient si objednával určitý počet zobrazení reklamního formátu na konkrétním médiu za pevnou cenu. Dnešní svět je jiný: místo cílení na umístění se stále více prosazuje nákup konkrétního publika, nasazování reklam probíhá přes automatizované systémy, cena se stanovuje dynamicky v reálném čase, výkon reklamy se pečlivě měří. Technologie hrají větší roli než kdykoliv předtím,“ říká Matěj Novák, Yield Manager společnosti Centrum Holdings.
SAS ROADSHOW VEŘEJNÝ SEKTOR 15. října 2014
Množství dat díky elektronizaci státní správy roste, bohužel ale není plně efektivně využit jejich potenciál. Je realitou České republiky efektivita obsluhy občana v institucích veřejné správy? Nejsou totiž data jako data. Své zkušenosti s krocením světa dat bude prezentovat člen NERVu a konzultant společnosti Raiffeisenbank Aleš Michl. O unifikaci dat bude mluvit Vladimír Kyjonka, Consultant SAS. Bude představena praktická implementace analytické a reportingové platformy SAS Visual Analytics pro monitoring cizorodých látek na Ministerstvu zemědělství.
SAS ANALYTICS ROADSHOW 5. listopadu 2014
Nové trendy v oblasti analýzy dat jsou klíčovým tématem SAS Analytics Roadshow, která nabízí jedinečnou šanci pro setkání s lidmi, kteří mají svou práci jako koníčka a zábavu. Hledat v kupce sena je zkrátka baví a hledat se bude především v oblastech Big Data & Data Science, In-Memory Analytics, analýzy sítí, detekce podvodů a analýzy nestrukturovaných dat.
Více informací o SAS Roadshow 2014 naleznete na: http://www.sas.com/cs_cz/events/14/sas-roadshows-2014/overview.html
O společnosti SAS
Společnost SAS Institute je celosvětovým předním dodavatelem řešení a služeb pro Business Analytics, Business Intelligence a Big Data. Jedná se o největší soukromě vlastněnou softwarovou společnost na světě, její stabilita a síla jsou podloženy trvalým nárůstem výnosů od založení v roce 1976, tedy po dobu více než 35 let. Přes 20 % z obratu společnosti investuje SAS každoročně do výzkumu a vývoje produktů. Výsledkem jsou moderní a inovativní řešení, která pomáhají celosvětově více jak 60 000 společnostem zlepšit výkon a vytvářet větší hodnotu díky realizaci lepších a rychlejších rozhodnutí. SAS dává zákazníkům THE POWER TO KNOW ®. V České republice vstoupila společnost SAS na trh v roce 1999. SAS Institute se sídlem v Praze zaměstnává 50 lidí a pracuje pro více než 70 zákazníků, především z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, služeb a veřejné správy. Mezi klienty patří například T-Mobile, Telefonica O2, Česká pojišťovna, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank a řada dalších.
Více o společnosti na http://www.sas.com/offices/europe/czech/.