Ve středu 1. října 2014 nastoupil na pozici ředitele pro obchod a marketing společnosti ČD – Telematika Ing. Miloš Mastník, MBA. Nově vytvořená pozice sloučí obchodní aktivity, produktový marketing, řízení zákaznických segmentů a zákaznické centrum. Sloučení má posílit komerční aktivity společnosti a pomoci ji zviditelnit se na ICT trhu. (TZ)
Miloš Mastník vystudoval VŠE v Praze, titul MBA získal na University of Pittsburgh, později absolvoval také postgraduální kurz telekomunikačních technologií na University of Delft. V oblasti telekomunikací pracuje od roku 2000. Nejprve působil v Českém Telecomu, poté, v letech 2004–2011, zastával různé manažerské pozice ve firmě GTS a GTS Central Europe. V posledním období byl pověřen funkcí Vice President pro Marketing skupiny GTS CE pro Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko. Od roku 2012 pracoval na pozici ředitele pro firemní marketing ve společnosti T-Mobile ČR a byl členem dozorčí rady společnosti T-Systems.
Jeho úkolem v ČD-T bude mimo řízení obchodních aktivit celé společnosti další rozvoj obchodních příležitostí a výrazné posílení a zviditelnění firmy na ICT trhu. „Druhá největší optická infrastruktura v ČR, nové datové centrum, obrovské know-how a silná zákaznická základna jsou ideální předpoklady pro silný růst, a to nejen v sektoru dopravy,“ uvedl ve své nové pozici ředitele pro obchod a marketing Miloš Mastník.
Miloš Mastník je ženatý a má tři děti. Ve volném čase se věnuje dálkovým běhům na lyžích, volejbalu, golfu, basové kytaře, nejraději má cestování.