MAFRA připravuje jednotnou obchodní politiku pro Print a Digital

Mediální společnost MAFRA sloučí doposud oddělené obchodní týmy pro printovou  a digitální inzerci do jednoho oddělení od 1. listopadu. Vedením nového obchodního oddělení byl pověřený  stávající obchodní ředitel MAFRA Digital Jiří Otevřel. Roman Stolejda, který vedl od letošního jara printový obchod, odchází po vzájemné dohodě k 31. říjnu 2014. (TZ)

„ MAFRA vychází vstříc aktuálním potřebám významných obchodních partnerů  i našich přímých klientů na propojení obchodních nabídek v jednotlivých mediatypech,“ říká ke sloučení obchodní politiky předseda představenstva Štěpán Košík.

„Tato změna nám umožní lépe reagovat na požadavky trhu. Počítáme s tím, že mediálním agenturám i klíčovým klientům nabídneme příznivé podmínky na kombinaci našich produktů, neméně významným benefitem pro naše partnery bude i možnost reagovat na jejich požadavky rychle a efektivně z jednoho místa,“ doplňuje ředitel obchodního oddělení MAFRA Jiří Otevřel.

Vedení dílčích obchodních týmů zůstává beze změn. Oddělení KAM povede Jiří Peták, oddělení regionální inzerce Karel Drbal, oddělení gratis titulů Miroslav Mareš, oddělení magazínů Michaela Hromádková a obchodní internetové týmy Karel Vizinger.