Cross channel reklama přináší do digitální světa komfort a efektivitu

Praha, 24. října 2014 – Httpool představil na včerejší konferenci Czech Internet Forum svůj cross channel reklamní přístup, který umožňuje efektivně provádět reklamní kampaně na mobilních
a desktopových zařízeních. (TZ)

Devátý ročník Czech Internet Forum byl zaměřen na klíčové trendy ovlivňující český on-line ekosystém. Jedním ze 40 vystupujících byl také zakladatel a generální ředitel společnosti Httpool, Aljoša Jenko.

Aljoša ve svém příspěvku představil agenturám a marketérům holistický přístup k digitálním kanálům a zařízením. Věří, že cross channel reklama přináší pohodlí a efektivitu v jinak velmi roztříštěném digitálním reklamním světě. Přirovnává ji k zákaznickému přístupu k nakupování.  Zákazníci využívají řadu kanálů a zařízení než nákup uskuteční. Cross channel reklama umožňuje součinnost kanálů
s dopadem na celý proces nákupu a snižuje náklady za konverzi.

„Inovace v reklamní technologii přináší nové příležitosti, jsou však také čím dál složitější. Roztříštěnost reklamních nástrojů, zdroje prostoru a reklamních produktů vyžadují zjednodušení. Věříme, že v blízké budoucnosti dojde k jejich propojení a cross channel systém ulehčí profesionálům z oblasti reklamy práci na jejich kampaních,“ vysvětlil Aljoša.

Současná řešení již sice poskytují přístup k více kanálům a umožňují částečnou optimalizaci, hlavní důraz by však měl být kladen na přechod z lineárního přístupu na přístup cross channel . Úspěšná cross channel reklama je založena na technologii, metodologii, přístupu k nejširší škále reklamních formátů, možnostech cílení a typech reklamního prostoru.

Zavedení cross channel přístupu zvýší celkovou efektivitu reklamních kampaní. Kromě toho využití pokročilých řešení zjednoduší jejich správu a přinese značnou časovou úsporu.

Vice informací o společnosti Httpool naleznete na  www.httpool.com.

O Httpool

Společnost Httpool je cross-channel reklamní síť se zaměřením na mezinárodní trhy mimo USA a západní Evropu. Umožňuje agenturám provádět reklamní kampaně napříč display, video, engagement, sociální a výkonové kanály, a to jak na mobilních, tak desktopových zařízeních. Httpool využívá nejmodernější licencované technologie, má bohaté mezinárodní zkušenosti a zastupuje tisíce vybraných globálních a lokálních vydavatelů v rámci svého působení v 14 kancelářích střední
a východní Evropy a Asie. Mezi jeho přední zákazníky patří společnosti Twitter, BBC, AOL, Spotify a řada dalších světových
i lokálních zadavatelů. Pro další informace prosím kontaktujte publicrelations@httpool.com nebo navštivte www.httpool.cz.