SAZKAmobil má už více než 100 000 zákazníků

SAZKAmobil získal za pouhých 9 měsíců od spuštění více než 100 000 zákazníků a stal se tak největším plnohodnotným mobilním virtuálním operátorem a zároveň jedním ze 4 největších virtuálních operátorů a přeprodejců na českém trhu. Za zvýšenou poptávkou stojí atraktivní nabídka, průběžné rozšiřování distribuční sítě a nová akviziční marketingová kampaň, kterou SAZKAmobil odstartoval v srpnu. Kampaň se zaměřila i na novou, mladší, cílovou skupinu. Ta v rámci odměn za dobití může využívat data zdarma. (TZ)

Levné volání a SMS za 1Kč – vánoční nabídka

SAZKAmobil připravil od 1. listopadu 2014 pro nové i stávající zákazníky vánoční nabídku. Zákazníci v rámci odměny za dobití (Levné volání a SMS) zaplatí 1 Kč za volání i za SMS do všech sítí. „Když si zákazník dobije alespoň 300 Kč, tak v rámci odměny za dobití zaplatí za minutu volání a SMS do všech sítí jen 1 Kč“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu. Nabídka je platná od 1. listopadu 2014 do 31. ledna 2015. „Pokud si zákazník znovu dobije koncem ledna, může volat a psát SMS za tuto skvělou cenu i v únoru,“ dodává Schmiedhammer. Odměnu za dobití si lze nastavit buď v internetové samoobsluze, mobilní aplikaci nebo zavoláním zdarma na zákaznickou linku SAZKAmobil a od 1. listopadu dobít alespoň 300 Kč. Poté může zákazník tuto odměnu využívat celý měsíc.

SAZKAmobil šance

SAZKAmobil navíc jako první přinesl na trh i kombinaci volání a loterie. „Díky loterii SAZKAmobil šance jsme tak od února mohli odměnit už více než 25 000 výherců. Další losování naše zákazníky čeká v pondělí 3. listopadu a tentokrát je v jackpotu 620 000 Kč!“, uvádí Schmiedhammer.

Více informací na www.sazkamobil.cz nebo na www.facebook.com/SAZKAmobil.

O společnosti SAZKA a.s.

SAZKA a.s. je největší a nejstarší loterijní společnost v České republice s cca 95% tržním podílem na trhu loterií a jiných podobných her. Hlavními loterijními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímají služby mobilního operátora SAZKAmobil, prodej vstupenek, dobíjení mobilních telefonů a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty poskytuje SAZKA a.s. hlavně prostřednictvím unikátní prodejní sítě skoro 6 900 prodejních míst rozmístěných po celé České republice. SAZKA a.s. je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 11 zemích na 4 kontinentech. Více na