Tištěné produkty mediální skupiny MAFRA denně osloví 1,8 milionu čtenářů

Vyplývá to z aktuálně zveřejněných oficiálních výsledků výzkumu čtenosti tisku Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí roku 2014. Deníky mediální skupiny MAFRA si udržují pozici silných médií a mají stabilní a silný podíl na trhu. (TZ)

Mladá fronta DNES je dlouhodobě nejčtenějším zpravodajským deníkem s 695 tisíci čtenářů.

Lidovým novinám od začátku roku trendově roste počet čtenářů. Aktuální nárůst je o šest procent a celkem čte LN 196 tisíc lidí. Spolu s počtem čtenářů LN roste i počet čtenářů magazínu Pátek LN.

METRO je nejčtenějším deníkem v Praze, s odstupem více než 100 tisíc čtenářů na vydání od dalších titulů.

Ona Dnes a DOMA DNES si udržují dominantní postavení ve svých segmentech titulů pro ženy, respektive bydlení, zahrada a hobby.

Podle měření návštěvnosti internetu NetMonitor si produkty MAFRA Digital drží stabilní návštěvnost téměř 1 milion reálných uživatelů denně. Spolu se zásahem tiskových produktů ve výši 1,8 milionu čtenářů tak obsah vytvářený v mediální skupině MAFRA oslovuje celkem více než 2,8 milionu čtenářů a uživatelů denně.