Týdeník TÉMA dosáhl po čtyřech týdnech prodejnosti 18 tisíc výtisků

Nový společensko-zpravodajský týdeník TÉMA je na trhu teprve měsíc. V rámci portfolia mediální skupiny MAFRA je to první volně prodejný týdeník. Po čtvrtém vydání dosáhl prodejnosti 18 tisíc výtisků. (TZ)

„Po čtyřech číslech to hodnotíme jako výborný výkon. U prvního čísla jsme měli cíl deset tisíc a dosáhli jsme čtrnácti, takže projekt naplňuje naše prodejní cíle,“ říká ředitel strategického rozvoje mediální skupiny MAFRA František Nachtigall.

„Hned první číslo s exkluzivním rozhovorem s Janou Nečasovou (dříve Nagyovou) předčilo očekávání. A nejvíce pozitivních ohlasů přišlo na rozhovor s multimilionářem Fidelisem Schlée, který připravil Lubor Černohlávek. Podobné rozhovory plánujeme i do příštích čísel,“ dodává Zdeněk Šustr, šéfredaktor týdeníku TÉMA.

Časopis TÉMA vychází od 3. října v nákladu 75 000 výtisků. Vychází v rozsahu 76 stran v tištěné i elektronické verzi každý pátek a prodává se na stánku za 25 korun. Do týdeníku pravidelně přispívá i Pavel Novotný sloupkem Pavilon hrůzy a Vladimír Renčín svým kresleným vtipem.