Honor: Nová značka mobilních telefonů spouští kampaň a vytváří virtuální frontu

Praha, 12. listopadu 2014 – Nová značka mobilních telefonů na českém trhu Honor spouští netradiční prodejní kampaň. Na microsite www.forthebrave.cz motivuje zákazníky k zařazení se do virtuální fronty. „Čekající“ mají nejen jistotu, že na ně jeden z omezeného počtu kusů telefonů zbyde, mohou také vyhrát některou z desítek cen.    (TZ)

POKUS O REKORD V NEJDELŠÍ VIRTUÁLNÍ FRONTĚ

Na microsite www.forthebrave.cz si mohou zájemci jeden z omezeného množství 2000 ks vlajkové lodi Honor 6 zarezervovat tím, že se zařadí do virtuální fronty. Stačí k tomu skrze webové rozhraní nahrát své selfie splňující všechny předepsané požadavky. Kromě jistoty zarezervovaného telefonu mají čekající navíc možnost vyhrát jeden z přístrojů Honor 6, Honor 3C, bluetooth headsetů, bezdrátových reproduktorů nebo externích akumulátorů. Ambice výrobce jsou vytvořit světový rekord v nejdelší virtuální frontě, která nahrazuje „přežité“ čekání před kamennými prodejnami. Zájemci na svůj přístroj mohou čekat v pohodlí jejich domova.   

Součástí stránky je také denně aktualizované počítadlo zobrazující počet kusů modelu smartphonu Honor 6, které jsou ještě českým zákazníkům ještě k dispozici.

Způsob kampaně koresponduje s filozofií značky a jejími prodejními kanály. Mobilní telefony Honor jsou nabízeny pouze elektronicky, exkluzivně v e-shopu Alza.cz. Rovněž marketingové aktivity značky směřují zejména do oblasti digitálních médií a sociálních sítí. Výrobce si od tohoto přístupu slibuje zejména lepší zacílení na své primární zákazníky, ale i možnost obousměrné komunikace s nimi. Honor se zaměřuje zejména na mladé moderní uživatele, kteří jsou díky svému mobilnímu telefonu stále online, využívají množství sociálních sítí a aplikací.

O značce mobilních telefonů Honor

Honor je nová odvážná značka. Značka pro zákazníky, kteří se nebojí dělat věci jinak – proti zažitým konvencím. Honor přichází na trh s úplně novým obchodním modelem navrženým pro moderního zákazníka. Zařízení Honor spoluvytváří uživatelé v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychází svým zákazníkům vstříc nejen designem konkrétních zařízení, ale také přímým distribučním modelem. Zákazník, který si zakoupí zařízení značky Honor, nezíská jen mobilní telefon. Získá dlouhotrvající svazek se značkou odhodlanou přispět ke splnění všech jejich potřeb ve světě moderních komunikací.

Více informací naleznete zde: www.hihonor.com