Vzpomínáte na loňskou kampaň Kosteleckých uzenin se zpívajícími řezníky? Od „Dobráků od kosti“ nyní přebírají štafetu jejich kolegyně! V nové podzimní kampani, která odstartovala 11.11., vám kostelecké řeznice zazpívají a představí horkou novinku – Poctivé kostelecké párky. (TZ)
V kampani si stejně jako loni zahráli skuteční zaměstnanci, v tomto případě především zaměstnankyně společnosti Kostelecké uzeniny a.s. Televizní i online diváci si s řeznicemi zazpívají u třicetivteřinového spotu či u tří desetivteřinových upoutávek. Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Yinachi, režie se ujal několikanásobný držitel Českého lva Vladimír Michálek.
„Za práci našich „Dobraček od kosti“ ručíme a Poctivé párky jsou jejich nejlepší vizitkou. Aktuálně jsme do portfolia zařadili Poctivý vídeňský párek, Poctivý debrecínský párek, Poctivý párek s goudou a Poctivý vídeňský párek pro děti. Na televizní a online kampaň navážeme instore reklamou a ochutnávkami v prodejnách, podporu plánujeme i na sociálních sítích,“ přibližuje koncept produktu i kampaně šéf marketingu Kosteleckých uzenin Jan Škrabánek.
Spoty na Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=hshCDhDfMf0
Kostelecké uzeniny – Facebook
https://www.facebook.com/pages/Kosteleck%C3%A9-Uzeniny/244234302410?ref=hl