Hospodárske noviny z MAFRA Slovakia jsou jediným deníkem na Slovensku, kterému roste prodaný náklad

Hospodárske noviny jsou mezi všemi deníky na slovenském trhu jediné, kterým se v lednu podařilo zvýšit prodej. Prodaný náklad předního ekonomického titulu vydavatelství MAFRA Slovakia rostl meziročně o 6,4 procenta. Ukazují to výsledky auditu ABC SR. (TZ)

„Od začátku roku prošly Hospodárske noviny mnoha grafickými i obsahovými změnami, jejichž cílem je přinášet čtenářům ještě atraktivnější a užitečnější obsah. Poslední výsledky naznačují, že trh je začíná reflektovat,“ říká Ivan Hamšík, ředitel pro obsah MAFRA Slovakia.

„Celý tým redaktorů a editorů HN se snaží každý den přinášet čtenářům ten nejlepší obsah na našem trhu. Věříme, že i díky této snaze z počátku roku budeme v trendu pokračovat i v dalších měsících,“ dodává šéfredaktorka HN Marcela Šimková.

„Gratuluji k výsledkům a věřím, že HN dalším pozitivním vývojem potvrdí svůj význam na trhu a postavení nejvlivnějšího ekonomického titulu na Slovensku,“ říká předseda představenstva mediální skupiny MAFRA Štěpán Košík.

MAFRA Slovakia vydává Hospodárske noviny a odborné tituly Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, provozuje ekonomické a finanční portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje akce pro odbornou veřejnost. Vydavatelství působí na slovenském trhu od roku 1992. K 1. 1. 2015 změnilo název z ECOPRESS, a. s., na MAFRA Slovakia, a.s.