Petr Mareš nastoupil do digitální mediální agentury Adexpres na pozici Business Directora pro agenturní výkonnostní divizi – Adexpres Performance. (TZ)
Petr má za úkol obchodně a strategicky posunout oblast performance marketingu v rámci agentury. Především pak budovat a rozšiřovat klientskou bázi pro performance divizi a produktově propojovat interní oddělení PPC reklamy a oddělení programmatic buyingu.
“V současnosti disponujeme výborně vybalancovaným týmem z pohledu kvality služeb, ziskovosti a znalosti technologií jako jsou Appnexus, Doubleclick nebo Dataxu. Na druhou stranu vidíme obrovský potenciál na českém trhu v segmentu výkonnostního marketingu. Učinili jsme v poslední době řadu strategických kroků, které nás mají v střednědobém horizontu významně obratově posunout.
Zároveň chceme využít Petrova know-how z doby působení v agentuře H1.cz a poučit se z toho, které služby a kompetence si stavět in-house, a které je ekonomické držet na bázi subdodávek skrz síť freelancerů,” říká Jan Galgonek, majitel agentury Adexpres.
Vzhledem k celkovému objemu agentury v online médiích 170mio Kč v roce 2014 dnes obrat z PPC reklamy a programmatic buyingu tvoří kolem 40mio Kč. Petrův cíl je objem klientských rozpočtů v tomto segmentu zvednout v následujících 3 letech na trojnásobek.
Petr před svým nástupem do Adexpresu působil více než 5 let ve výkonnostní agentuře H1.cz. Za tuto dobu prošel pěti pracovními pozicemi, od Account managera, Corporate Sales managera, Accoun&Sales managera přes Team leadera obchodního oddělení, až po Business Development Directora, zodpovědného za rozvoj nového businessu agentury. Jako člen top managementu měl také za úkol, společně s Client Service Directorem, vedení 20ti členného accountského týmu, který pečoval o téměř 220 klientů.
„Po téměř pěti letech mého působení v H1.cz jsem se rozhodl přijmout novou výzvu v rámci digitální agentury Adexpres. Adexpres znám velmi dobře a sleduji ho dlouhodobě. Jsem nadšený jejich směřováním, způsobem klientského servisu a promyšlenými strategickými akvizicemi. Velmi se tedy těším, že moje hlavní úloha v rámci skupiny Adexpres, bude rozvíjení kvalitního performance týmu a služeb, které budou primárně plnit obchodní cíle našich klientů,” dodává Petr Mareš.
tAdy je kreativně-reklamní sdružení agentur Adexpres, Bistro, Bistro Social a Mobile Internet, které zajišťují klientům kompletní servis od kreativity přes marketing pro mobilní aplikace a digitální komunikaci – vše pod jednou střechou, tAdy.
Více na www.wearetady.cz a www.wearetady.com.