Bistro připraví HR kampaň pro ŠKODA AUTO

Agentura Bistro z uskupení tAdy se zúčastnila výběrového řízení na realizaci dlouhodobé náborové kampaně ŠKODA AUTO, která nahradí současný koncept „papírového světa“. Společnost Bistro přišla s konceptem, který přinese unikátní spojení technického světa výroby automobilů a netradičního uměleckého pojetí. (TZ)

Kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl k vítěznému konceptu dodává: „Nejen samotná exekuce, ale i zajímavý switch, který vizuály i spoty přinesou, poskytují HR komunikaci zcela nový rozměr.“ Bistro zajistí realizaci klíčových vizuálů, online videí, materiálů pro veletrhy, displejovou komunikaci i řadu dalších interaktivních formátů. „ŠKODA AUTO si od nové komunikace, která neotřele přibližuje moderní technologie, slibuje nejen upevnění image atraktivního zaměstnavatele, ale především získání mladých odborníků a absolventů technických oborů,“ říká Jan Frydrych, vedoucí náboru a HR-marketingu.

tAdy je kreativně-reklamní sdružení agentur Adexpres, Bistro, Bistro Social a Mobile Internet, které zajišťují klientům kompletní servis od kreativity přes marketing pro mobilní aplikace a digitální komunikaci – vše pod jednou střechou, tAdy.

Více na www.wearetady.cz a www.wearetady.com.