RTB House přichází na český trh s nástrojem TANDEM Effect

RTB House, mezinárodní technologická společnost věnující se display reklamě přesně uzpůsobené potřebám klientů, dále posiluje svou pozici na českém trhu spuštěním nového produktu TANDEM Effect, který je celosvětově prvním řešením pro výrobce postaveným na technologii RTB. Ti tak nejpravděpodobnějším zákazníkům mohou promovat své výrobky a zároveň u nich zvyšují frekvenci kontaktu se značkou. (TZ)

“Online marketing získává na síle v důsledku rozvoje programatických a dalších nových technologií. Stále více hráčů chce využívat výhod, které tyto příležitosti přinášejí. Doposud jim však chyběly nástroje, které by jim to umožňovaly. Jednou z těchto skupin byli výrobci – vyvinuli jsme proto TANDEM Effect, aby se tak i oni mohli stát součástí ekosystému RTB a mohli snadněji zasáhnout své potenciální zákazníky v nejlepší fázi nákupního procesu. TANDEM Effect výrobcům umožňuje zvýšit viditelnost značky. Zatímco dříve nemohli výrobci na internetu ovlivňovat návštěvnost stránek s jejich výrobky, dnes je to díky inovativnímu využití RTB technologií možné,” zdůrazňuje Vladimír Houba, Regional Commercial Director v RTB House.

Jak funguje TANDEM Effect

TANDEM Effect umožňuje oslovit zájemce o koupi určitého zboží prostřednictvím internetové reklamy s využitím znalosti o druhu zboží, který tento člověk hledal v e-shopech se kterými RTB za tímto účelem  spolupracuje. Princip je podobný personalizovanému remarketingu, ale v zásadě se od něj liší – v praxi vše probíhá například tak, že pokud zájemce v e-shopech hledá notebooky, TANDEM Effect umožní  konkrétnímu inzerentovi, značce, zacílit na tohoto zájemce s přesně vybranou nabídkou vlastních notebooků.

Zájemci o určitý druh zboží služba TANDEM Effect nabízí přesně zacílenou inzerci od konkrétního výrobce či prodejce efektivním a exkluzivním způsobem. Výrazně se tak zvyšuje jak dosah kampaně, tak její úspěšnost. Inzerent může vše ovlivnit i nabízením více alternativ výrobku a může tak přispět ke zvýšené úspěšnosti kampaní. TANDEM Effect dokáže i daleko lépe prosadit reklamu jednoho výrobce či prodejce vůči reklamě jeho konkurentů.

TANDEM Effect využívá všech možností, které dnes přináší nejenom internetová reklama, ale hlavně RTB i programmatic buying (automatizované nakupování). Ať už jde o výhody cenové, výkonnostní či možnosti okamžité práce s uživatelem.

“Díky službě TANDEM Effect se nám podařilo přesně zacílit jednotlivé zákazníky z více internetových obchodů, kteří se zajímali o novou televizi a mohli jsme jim tak nabídnout naše produkty. Myslíme si, že toto řešení je skutečně velmi efektivní formou online propagace,” shrnuje Jan Trzeciakowski, Marketing Communication Manager pro střední a východní Evropu ve společnosti Panasonic.

Kampaně postavené na technologii TANDEM Effect byly v loňském roce realizovány pro 90 klientů v Polsku, Rusku a Maďarsku, dále na Ukrajině a Slovensku. Společnost RTB House zajistila reklamní kampaně pro klienty ze sektoru elektroniky, domácích spotřebičů a telekomunikací. Mezi její klienty patří např. Bosch, Samsung, Asus, Panasonic a LG.

O RTB House

RTB House se specializuje na přesně cílenou display reklamu s řešeními zaměřenými na profilaci, cílení a získávání nejcennějších zákazníků na internetu. Technologie od RTB House umožňují jakémukoliv onl-line obchodu, značce, nebo výrobci spustit jemu přizpůsobené kampaně, které poskytují personalizovaný obsah jeho zákazníkům, a to vše v reálném čase.