Mediální skupina ZenithOptimedia koupila výkonnostní agenturu B2B Group

Globální mediální komunikační skupina ZenithOptimedia, která je součástí skupiny Publicis Groupe, v minulých týdnech koupila česko-slovenskou výkonnostní marketingovou agenturu B2B Group. (TZ)

B2B Group byla založena v roce 2000, sídlí v Praze a v Bratislavě a na online marketing se zaměřuje od roku 2006. Od této doby agentura pracovala s velkým množstvím značek, mezi něž patří např. O2, Raiffeisenbank, Lékárna.cz, NAY či Essentra Components. B2B Group se stala jednou z nejrespektovanějších výkonnostních agentur v České republice a na Slovensku. B2B Group zaměstnává více než 30 odborníků a nabízí kompletní řadu služeb z oblasti performance marketingu, jako online strategie, SEM, SEO a programatický nákup.

Tomáš Varga, CEO ZenithOptimedia pro Českou republiku, říká: „B2B Group si na českém a slovenském trhu vybudovala skvělou pověst díky tomu, že prostřednictvím performance marketingu zvyšuje návratnost investic klientů. Dovednosti a odborné znalosti této agentury se tak skvěle doplňují se společností ZenithOptimedia. Naše komunikační služby totiž stavíme na třech pilířích – médiím se věnuje ZenithOptimedia, performance marketing má na starosti agentura Performics a content zastřešuje Newcast, kterou jsme na český trh uvedli minulý rok,“ a dodává: „Naší ambicí je stát se v příštím roce, po plánované fúzi mezi Performicsem a B2B, největší výkonnostní agenturou v České republice.“

Nicole Prüsse, CEO ZenithOptimedia pro severní, střední a východní Evropu, říká: „Akvizice B2B je součástí naší strategie vybudovat ze ZenithOptimedia v České republice agenturu nabízející kompletní služby v oblasti komunikačního plánování. Tento přístup mimo jiné potvrzuje také náš úspěch ve více výběrových řízeních, např. pro Nestlé.“

Tomáš Potěšil, managing director B2B Group, doplňuje: „V posledních letech jsme na českém a slovenském trhu zaznamenali významný růst. Nyní pracujeme s řadou předních e-shopů a také s mnoha korporátními klienty. Portfolio našich služeb se rozšířilo od vyhledávání do dalších oblastí výkonnostního marketingu, a nynější spojení se ZenithOptimedia nám dovolí nabídnout klientům ještě komplexnější služby.“

O ZenithOptimedia

ZenithOptimedia je vedoucí globální síť poskytující mediální služby, která zaměstnává více než 7500 osob ve 262 kancelářích v 74 zemích. Je součástí Publicis Groupe, třetí největší skupiny na světě v oboru komunikací a druhé největší skupiny mediálních agentur. ZenithOptimedia je první agentura, která uplatňuje přísný a objektivní přístup, jehož cílem je zlepšit efektivitu výdajů na marketing. Klientům tak zajišťuje nejlepší možnou návratnost jejich investic do komunikace. Tuto filozofii podporuje jedinečný přístup k rozvoji a implementaci strategie napříč celým spektrem placených, vlastních a získaných kontaktních bodů – plánovací proces Live ROI. Skupina společností ZenithOptimedia svým klientům poskytuje celou škálu integrovaných schopností napříč plánováním marketingové komunikace, optimalizací hodnoty, performance médii a vytvářením obsahu. Mezi klíčové klienty patří Aviva, Clarins, Kering, Lactalis, L’Oréal, LVMH, Nestlé, Oracle, Reckitt Benckiser, Richemont Groupe, SCA, Sanofi a 21st Century Fox.

O agentuře Performics

Performics je síť nabízející kompletní služby v oblasti performance marketingu, která funguje ve 37 zemích po celém světě. Agentura byla založena v roce 1998 a sídlí v Chicagu. Vytváří propojené a  personalizované digitální zkušenosti napříč placenými, získanými a vlastními médii. Společnost RECMA agenturu Performics zařadila na svůj seznam 30 předních sítí digitálních agentur roku 2014. Agentura Performics spadá pod ZenithOptimedia a v rámci Publicis Groupe funguje jako odborník na performance marketing. Pro více informací navštivte www.performics.com.